Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 17:58

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: SKou i Viborg
Er der nogen der har en mail, eller nummer man kan træffe ovenstående på... Har hørt han kan hjælpe med NOS på min saxo.. Andre forslag til hvor jeg kan få det lavet så det virker/holder

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

hejsa jabs! kender ikke nummeret på ham men bor du i viborg er det da bare at kigge forbi.. er det en 16v eller 8v du skal have det på? har selv en 8v som jeg overvejer at få det monteret på så skulle vi jo evt høre om der var rabat hvis vi begge fik. :-)
men skriv lige når du har snakket med ham om hvad han sagde..
mvh mik

Bor nærmest i Viborg ja... Vil kører derned imorgen og se om der er hjælp at hente.... Jeg kører i en 8v fra 99 (90hk) med lige knap 120hk/159nm idag.. Men mere vil have mere, så nu er jeg igang med at undersøge mulighederne... Går også og tænker kompressor.... Er der nogen der har forslag eller mulighed for at hjælpe med dette, til en god pris så sig endelig til...!!

Jacob

okay.. tænker også selv i samme baner men det lyder til at det er både nemmest og billigst at bygge en turbo på.. har set en del der har gjort det efterhånden..
mvh mik

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time