Her er noget at tænke over til folk der kender audi´s 1.8 turbo motor.
Min elers normalt velkørende A4 begtundte pludseligt en dag at køre af h****** til, den manglede virkelig kræfter og den begyndte at larme en del, samtidig kunne man ikke høre turboen mere.
Jeg kørte den til min mekker og han skiftede luftmassemåleren samt gav motoren en kur der skulle rense den, dette hjalp faktisk en hel del, og jeg troede den var fixed.
Mandag kørte jeg den ud til Palms auto for at få den chippet, og efter et par timer ringede de tilbage og fortalte mig at min stakkels bil kun har 107 HK, de troede det måske var boven og udskiftede den, det hjalp ikke meget og de foreslog at jeg kørte til min mekker og fik ham til at prøve og slå katten ud (Som en bibemærkning må jeg lige indskyde at jeg var MEGET overrasket over servicen hos Palm, som er meget høj).
Nu har bilen stået hos min mekker et stykke tid, og han er ret sikker på at det ikke er katten, men at det måske kan være den anden knast, kæden til knasten eller kædestrammeren. Bilen larmer stadig mere en den plejer, men man kan høre turboen og der er ladetryk på den.
Er der nogle der har nogle gode ideer?? de vil være meget velkomne, da jeg snart er klar til at brænde den satans møgspand af
Mvh
Janus