Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 23:22

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Hvor kan man henvende sig hvis man skal købe smede stempler til sin bil - er nogen bedre end andre, hvem anbefales. Bilen er en Alfa 155.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Må man spørge hvorfor du skal have smede basser i :wink: ellers prøv rallycentret på frederiksberg 38867600 det kan være at de kan hjælpe dig eller Ernst hos skallebølle auto og tuning (alfa værksted) 65967300 :lol: :lol:

Titel:
Der er turbo monteret og da to af stemplerne lige er smeltet :cry: !! vil jeg gerne have nogen som tåler lidt mere varme.

Titel:
Hvilket ladetryk kørte du med?
MVH Thomas

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
og tændrør og tændingstidspunkt???.......

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Kørte ikke med mere end 0.2 eller 0.3 da højere gav tændingsbanken. Men om den har haft tændingsbanken alligevel har jeg ikke kunne høre. Men nu bliver motoren total renoveret med alt og så prøver jeg igen. :D

Titel:
Har du nogen form for styring af bensinindsprøjtet?
Burde kun være et problem omkring styringen af motoren, medmindre du har en total håbløs motor.

Titel:
Har haft en MF2 som er solgt men nu investere jeg i en gems motorstyring.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
hvilken motor er det du skal styre? måske lasse på powerpage ku levere dig en omex 500 istedet... den er noget billigere, dog mangler der nogle features i forhold til gems, men omexen er en rigtig fin motorstyring. medmindre selvfølgelig du har KASSEN og bare er ligeglad med pris. lyder ellers som et spændende projekt. :o

Titel:
Undskyld det er ikke en gems men en omex og den købes gennem Lasse. Det er ham der har skruet den sammen - der er billed af den under tuningsprojekter. Mener fejlen måske ligger i mit el system eller dyser. Forhåbenligt løser en boksen dette. KASSEN har jeg ikke mere efter motor renoveringen som kommer til at koste omkring 12-15.000 :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time