Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:35

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København Amager
:( Jeg skal montere en oliekøler og stå i følgende dilemma!
På olie køleren sider der udvendige ½ " gevind og på olieslangerne sidder der udvendige 26mm gevind! Så jeg skal bruge noget i retningen af en adapter med omløber ( eller hedder det union?) så jeg kan samle skidtet! Hvor kan jeg finde den slags på en Lørdag? Jeg har fået af vide at der skulle ligge et stort værktøjs magasin i Lyngby er der nogen der kender noget til dette?? Jeg har hveren navn eller adresse der til :? !! Eller er der nogle der har andre gode ideer til dette problem så mig og min Datsun kan komme afsted til frankrig i morgen?? :cry: :cry:
:roll:
På forhånd tak
Dan

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem

Geografisk sted: Fyn
Hvis jeg var dig ville jeg prøve et sted hvor de Sælger traktore og maskiner for de plejer og have en masse Hydraulik fittings liggende,de kan nok også bankes op en lørdag.

Titel:
Medlem

Det tror jeg at du kan finde i Silvan´s VVS afdeling, der er der en masse forskellige fittings, har selv været heldig der!!
Ellers Hedder det store værktøjs magasin i Lyngby, Johannes fog, så vidt jeg husker, det ligger bag ved Magasin(i Lyngby), Men jeg ved ikke om de har det du skal bruge!!

Titel:
Tak for hjælpen begge to! Agående Johannes Fog ser det ud til at de har lukket om lørdagen! men jeg kan vel give silvan et forsøg ! Selvom jeg har hørt at man adskiller vvs fra olie/bil-ting altså så de ikke passe sammen indbyrdes? Ellers er et sted med traktore vel et forsøg værd! Jeg kan jo lige tjekke det ud ! Andre forslag er meget velkommene!
Dan

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Them
Du skal passe lidt på, nogle typer olie (især hyd. olie) er hård, hvis du bruger alm galvaniseret vvs fittings.. Find hellere en 26-½" hyd. muffe.. Husk at få evt. o-ringe med..

Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København Amager
:!: hej jeg har tænkt meget på at anskaffe mig en såkaldt Turbotimer så jeg slipper for at sidde i bilen og vente på at turboen bliver kølet ned. Men hvordan funger det egentligt i praksis her i dk?
En ting er jo reglen omkring max tid en bil må stå i tomgang er det ikke 2min? Og en anden ting er jo jante lovs mennesker og hellige miljø bevidste mennesker de ville jo gå fuldstændig beserk hvis de så at man bare efterlod bilen med motoren i gang!!!!! :shock: Jeg har en gammel rød sportsvogn .. den ser måske meget speciel med lidt lang køler osv ud ihvertfald er jeg ude for lidt jantelovs/ misundelse hvad ved jeg åndsvag hærværk ihvertfald så som spark i dørene (buler) spytklatter meget ufedt. Det skal lige siges at jeg bor i KBH centrum/amager og hvis jeg efterlod min bil med motoren tændt tror jeg simphelthen at jeg ville finde den med en mursten liggende på sædet eller noget i den stil!!
Er der nogle der har efaringer omkring brug af turbo timer i dk ville det være fedt at høre lidt om det! :roll:

Med venlig hilsen
Dan

Titel:
Mester Medlem

Hej...

Har du alarm i bilen? Måske kunne du kombinerer det med en alarm. Prøv at gå ind på -

www.Uniq-import.dk

Kig efter en Lea alarm, Jeg mener den stadig koster 2500 og den kan det hele. Jeg har sådan en i, men en ældre model uden torbo cool down DESVÆRRE! Den nye version med kom udmiddelbart efter jeg havde købt min.

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem

Lea 825 delux hedder den og koster 3000 kan jeg se.

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
Yeps sådan en lea 825 deluxe ser squ lækker ud er også ved at spare lige gyser sammen til sådan en.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
men har også kik på denne [url]http://www.cf-offroad.dk/alarm
[/url]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time