Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 22:23

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Hejsa folkens...Jeg søger om nogen ved hvilke andre gearkasser der passer i en Pontiac Fiero, den er med centermotot men den ligger på tværs så gearkassen må passe fra en eller anden forhjulstrækker..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hva for en motor sidder i sådan en svend

Junior Medlem

hvis du vil snakke med en der kan se det med et halvt øje så kør ud til IM biler på gladsaksemøllevej lige ved SEAT, Men hvorfoe spørger du? så vidt jeg ved kan de holde til en del, man kan få bananmanifolder etc til at montere en smallblock chevrolet (mellem 4,6 og 6,5L) og sådan en med en fornuftig rulleknast og portede toppe skulle sagtens kunne give 450 til 500 heste. så hvis jeg var dig, ville jeg bruge mine penge på motor.. IM har vist iøvrigt en 200 hestes chevrolet 4,3L vortech V6 stående på hylden, lige til at smide i

jeg ved godt det med V8 og tro mig det er også planen, men det er fordi at jeg vil køre med manuel gear. jeg har en gearkasse men den har været under vand og jeg kan ikke skille den ad.......den motor jeg har lige nu er 2.8 v6.....

hilsen Lars c

Hmmm... under vand !!! er det fra den røde eller den guldfarvet ??

Hej Martin.... Ja rigtigt gættet..det er fra den guldfarvede den røde har automatic og jeg vil helst have den manuelle.....Jeg mangler faktisk kun at fikse gearkasse, bremserør motoren er hos en ræsguru nede i Næstved....Hvor kender du til bilerne fra???

Hilsen Lars

Var bedste ven med ham som begyndte at skille dem ad.. indtil han desværre gik bort !!

Men det glæder mig da at høre at de er blevet til noget..

Til Martin...

Tak for svaret.. er ked af at høre at du har mistet din bedste ven....

Hilsen Lars..

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Her står hvilke biler der kører med 5 gears getrag 282 (muncie)(isuzu 5 gear er ikke noget værd. Det kræver dog at du har en 282 i forvejen da visse dele skal flyttes. Er det saltvand den har ligget i eller har den ligget meget længe ellers må den da kunne renses billigere end prisen for en anden. Buick/pontiac 3.8 kompressor er en populær motor som har ligheder med en buick gn motor. Ellers er der nogle der har taget cadillac northstar v8 med gear da fiero gearkasserne ikke kan holde til ret stort moment. http://www.rodneydickman.com/getraginfo.htm

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time