Der findes dsg ecu'er til rådighed idag som du selv nævner. Kørte den der tyske vanvids golf1 ikke med en dsg på et tidspunkt? Holdbarhedsmæssigt skulle de vidst fungere ret godt, udover styringen på de lidt ældre (og nu snakker jeg ud fra hukommelsen som sikkert svigter her) DQ250 (kaldet mechatronic måske?) har det med at gå til.
Jeg har været med til at stå og shimme sådan en dq250 op med koblingsplader der var blevet bestilt hos den lokale laserskærer, sammen med et par opgraderede koblingsplader. Den kører standard program i gearkassen med 0,95bar på en bygget 3,2 v6 motor på 4motion uden at lave ballade nu. Der kan boksen så chippes til at lukke koblingerne lidt hurtigere og lidt hårdere, og så skulle der være en del guf i den. Men for mere skudsikkerhed, så hedder det en dq500. De skulle være vilde.
_________________ Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
|