Lav egr ventilen først!!!!!!
Det kan være at det løser problemet.
Desværre er der ikke fejlkoder for alle fejl,
men en fungerende egr ventil er meget viktig for en moderne diesel motor.
For ikke så lang tid siden havde jeg næsten samme problem.
På en fabriksny LR Defender.
Den døde på samme måde når den kom på motorvejen, efter at have kørt et stykke tid med ca 120 km/t.
Ingen fejlkoder, eller andre åbenlyse indikationer på fejl.
Efter 3 dages fejlsøgning, udskiftning af div. komponenter, og mails til fabrikken.
Så fandt jeg endelig fejlen ved at studere dataloggen igen igen.
Motoren blev for varm, og motorstyringen lukkede ned.
Det var bare en defekt termostat
der var skyld i det hele
Fanden have udugelige software programmører
Start med det åbentlyse, dvs. fejlkoden, og se hvordan det går derfra.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html