Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 00:39

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 aug 2010, 20:36 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
skulle havde mine ventieler ud for at slibe dem og brækkede så den ene ventiel den må havde været for varm på et tidspunkt
så nu er det mere om man bare skal bide i den sure hat og finde 4 nye ventieler har godt nok 4 andre men de er nok blevet kørt lige sådan.
Den kommer fra en renault 5 alpine turbo
Billede

Uploaded with ImageShack.us


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 aug 2010, 23:29 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2005, 22:33
Indlæg: 1425
Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Kan du ikke bare svejse den op :tooth:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 aug 2010, 05:42 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
jo og bare dreje den ned så den passer igen skulle sagtens kunne ladesig gøre. var ude at se igår igen og ligner lidt at den har været nede at kysse stemplet isted for så skal lige prøve at se om de mærker der er på stemplet ikke passer med ventielen


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 aug 2010, 17:34 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Faldt den bare fra hinanden da du skilte topstykket ad??

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 aug 2010, 20:52 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
ja motoren havde kørt indtil vi tog den af uden problemer toppakning var gået den eneste grund til den skulle af. Motor er en stødstangs motor og den har nok fået for mange omdrejninger. Da vi satte den på til at presse ventiel fjederen sammen brækkede den. har i dag kikket på stemplerne og det passer fint med et lille mærke i stemplet af ventielen. men ingen af de andre stempler har mærker


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team