HenrikGM skrev:
emptry skrev:
HenrikGM skrev:
Har du brugt strækbolte?
Jepper købte en ny sæt hos FTZ .. til små 400 bobs.. og de gamle er nu i til skrald
Så er det lidt knald eller fald om din kobberpakning bliver tæt eller ej. Samlingen er ihvertfald ikke optimal, jeg vil måske endda anfægte om den er på højde med den originale.
Du har ikke de store muligheder for at efterspænde den, og kobberpakningen sætter sig efter den første varmkøring. Det springende spørgsmål er om elastikken(som en strækbolt jo egentligt er) tilfældigvist er indenfor sit arbejdsområde, trods pakningen ikke er original.
Prøvekørslen vil afgøre det.
Hvad var baggrunden for at vælge en kobberpakning?
For at prøve at lave noget som alle andre er imod
.. og så bevise det kan lade sig gøre.. indtil nu virker det meget godt.. altså har ingen olie i vand eller vand i olie.. og har ens tryk på alle mine cylinder (150 psi) starter første gang hver gang jeg drejer nøglen.. og rykker virkelig igennem.. den har kørt små 100 km eller sådan noget...
det eneste problem jeg har er overtryk i mit køle system og kan sku ikke rigtigt finde problemet .. tror ikke rigtigt det er kobber pakning.. fordi der er masser af strøm i vandet .. altså det cirkulere rundt.. men begge mine køler slanger bliver som sten.. kan slet ikke trykke dem sammen.. har i nogen idé til hvad det kan være ?