Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 22:20

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 feb 2009, 23:38 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2005, 14:59
Indlæg: 422
Geografisk sted: Syddjurs
Hej Folkens..

Et lille spørgsmål, er dyserne ens i hhv de ældre og nyere golf td'ere? De kører begge med 155bars dyser.. Men er der andre forskelle?

Dennis

_________________
- Trykladning er en sygdom. Der findes intet lægemiddel udover mere ladetryk!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 feb 2009, 00:10 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2003, 18:15
Indlæg: 379
Geografisk sted: Randers
nogle af de nyere køre med for indsprøjtning hvilket giver en bløder motorgang

_________________
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 feb 2009, 00:23 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2005, 14:59
Indlæg: 422
Geografisk sted: Syddjurs
Kan der skiftes mellem dem? Jeg er ved at fejlsøge lidt på fruens golf 1'er i de her dage. Har mistanke om at én af dyserne skaber sig lidt. Jeg har så fået fat i nogle fra en nyere Td'er, vidst nok en JR maskine. Og den som ligger i, er en CY'er.. Men det vil sige at jeg godt kan prøve at klaske de nyere modeller i?

_________________
- Trykladning er en sygdom. Der findes intet lægemiddel udover mere ladetryk!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 mar 2009, 15:39 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 aug 2008, 19:43
Indlæg: 517
Geografisk sted: KBH
Ser de ikke fysisk helt forskelligt ud de dyser du snakker om.
Gammel type bliver skruget i..men de nyere sidder fast med en form for
gaffel ???

_________________
Corolla Gti Turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 mar 2009, 17:02 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2006, 17:20
Indlæg: 334
martin høj skrev:
Ser de ikke fysisk helt forskelligt ud de dyser du snakker om.
Gammel type bliver skruget i..men de nyere sidder fast med en form for
gaffel ???


Jeg har har dyser liggende fra mk1 diesel og fra mk2 TD og de er fysisk ens udenpå.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 mar 2009, 20:55 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2005, 14:59
Indlæg: 422
Geografisk sted: Syddjurs
Rent udseendes mæssigt var der en lille forskel, men fik så lige de store briller på, og så at bosch numrene var ens.

_________________
- Trykladning er en sygdom. Der findes intet lægemiddel udover mere ladetryk!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team