Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 04:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

tja som overskriften lyder så har jeg et problem , skal have afmonteret manifolden for at skifte en pakning (nemt troede jeg :tooth: ) men der sidder en knækket top i en af unbracoboltene :ha:

jeg har en teori om at man kan bore bolten over oppefra men inden jeg spænder golfen op i søjleboremaskinen ville jeg lige høre om der er nogen der ved hvad der er nede under den pukkel der er på manifolden mellen cyl 3 og 4

pukkel med sort ring
bolt med gul ring

Billede

pakningen ser sådan her ud
Billede

har så fundet et pic et sted på nettet af et 2.0 topstykke hvor man kan se pakfladen men jeg er ikke blevet klogere af det ??

2.0 top
Billede

mangler sgu et kvalificeret bud , så er der en der har et løst manifold og gad og nappet et pic af pakfladen så vil jeg være yderst taknemlig

EDIT: vi valgte at pille toppen af da der også var knækket et par støttebolte til udstødningsmanifolden
det var forresten en vandkanal der var under puklen der er tætnet med en gummiring , ikke lige hvad man havde forventet når man kigger på pakningen

MVH Luske

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time