Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 06:56

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 dec 2007, 01:15 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 17 nov 2006, 20:15
Indlæg: 32
Hey PP.
Er det nødvendigt at skifte toppakning ved skift af knast på en peugeot 106 1,4i. Da nikketøjet er spændt over knasten via topboltene, så de skal jo skrues af, så det om pakningen løsner sig når de ikke sidder i?

Efter min mening, og teori tror jeg ikke det er nødvendigt, men vil gerne lige have andres erfaringer :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2007, 18:41 
Offline
Admin
Admin

Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
Indlæg: 2499
JensM skrev:
Hey PP.
Er det nødvendigt at skifte toppakning ved skift af knast på en peugeot 106 1,4i. Da nikketøjet er spændt over knasten via topboltene, så de skal jo skrues af, så det om pakningen løsner sig når de ikke sidder i?

Efter min mening, og teori tror jeg ikke det er nødvendigt, men vil gerne lige have andres erfaringer :wink:


Jeg kan ikke se nogen grund til den skal skiftes.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team