Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 08:40

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: yoyota-øv
Indlæg: 12 jun 2007, 19:45 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 apr 2005, 18:31
Indlæg: 1099
er rendt ind i et lille problem med den gamle yota , den hugger/hakker ved jævn hastighed (50/80/90) men derover er der ikke nogen problemer , og heller ikke ved acceleration ?? alt i tændingen er nyt (3 måneder) men det er først begyndt efter at varmen har sat ind ??

nogen bud ???

MVH Luske


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 jun 2007, 19:59 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Skulle vel aldrig være en leanburn motor ?

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 jun 2007, 20:19 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 29 mar 2007, 22:15
Indlæg: 41
Hey. uden at vide noget til din motor skriver jeg dette. Jeg havde samme problem med en golf3 1,8. Det var en vacumslange til indsprøjtningen der var i udu, så den blev skiftet, og vupti, fin kørsel igen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 jun 2007, 07:38 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 apr 2005, 18:31
Indlæg: 1099
hehe leanburn , ikke ligefrem , det drejer sig om en gammel 2A (1300-8v) maskine med karburator og platinertænding

MVH Luske


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 jun 2007, 16:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 okt 2003, 15:37
Indlæg: 204
Geografisk sted: Roskilde
Kunne være fugt i tændkabler/tændingssystem...

Det var det', med min toyota 1300 12v.

_________________
MVH Niels P.

FP-DE 1,8 16v

"I need your boots, your hat and your Unicycle!"


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 jun 2007, 16:20 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 15 jul 2003, 11:34
Indlæg: 504
Geografisk sted: Stevns
Register-karburator?
Så kunne det værer der var snavs i dysen på "hoved-delen"

_________________
- If it aint broken, I did'nt touch it...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 jun 2007, 10:00 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 apr 2005, 18:31
Indlæg: 1099
det var ellers nogle gode bud , men har renset/skiftet/prontosprayet det hele efterhånden . Men her den anden dag da de pissede ned i lårfede stråler var der ingen problemer :damn: så fugt er det jo nok ikke ??

men flere bud er da velkomne

MVH Luske


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team