ET citat fra et pb.
Hvad viste de fejlkoder.
Og nej jeg har aldrig oplevet en no start situation, på en honda efter lusning af stikket.
Man bruger også lusning af dette stik når man grundindstiller tændingen.
Og stik for guds skyld aldrig den røde nøgle i tændingslåsen, og sæt tænding på.
For så går den i lære mode, og alle nøgler skal programmeres om.
Fjern den 7,5 amp sikring der sidder ude i motorrummet. jeg mener at den har et radio symbol.
Denne sikring skal fjernes i min 10 sekunder, og motorstyringen og radio bliver 0 stillet.
En sikker vinder er normalt strømfordeleren.
Fjern dæksel rotor, og dækslet under rotoren,
Og der med næsten garenti rust.
Dette kommer fra et leje i strømfordeleren.
Og jeg vil gætte på at fra rover koster den spidsen af et par jetjagere.
Men der bør være et honda nr indstandset i huset, og hvis du kan få fat i dette så koster det kun en jetjager spids.
MVH
Morten
Og en lille tilføjelse jeg har rodet med Honda siden 1988 og Rover siden 2000, så min rover viden er ikke helt up to date i de mellemliggende år.
Taler vi Derimod om deres v8 motorer er det en helt anden snak.
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html