Morten VJ skrev:
Henrik her gik jeg og troede at du gik efter Kiss princippet.
Men ovenstående indlæg tydet jo ikke på det.
En indugiver efterfulgt af en signalconditioner, og så en frekvens omformer, og MS. det var så omdrejnings signalet.
Toppunkts føleren kræver vel kun en signalconditioner for at få et brugbart signal til MS.
Al denne ekstra hardware kun for at kunne bruge sit originale ledningsnet, og event. stik.
Der er ledige pinde i stikket til Mortonic, således at man kan montere et par hall sensorer eller 2.
Hvis man vil beholde orginal styringen som backup.
Men vi taler om et min 17 år gammelt ledningsnet, med de aldersbetingede fejl det må indebære.
Og en lille rettelse til mit første indlæg TPS sensoren kan ikke genbruges.
MVH
Morten
Bestemt, jeg går skam efter KISS princippet i mange henseender. Dog skal man ikke lukke af for udfordringer
Trigge på startkrandsen i Audien blev ikke gjort "KISS", men fordi det var et interessant forsøg. Ja, en helvedes masse ekstra hardware, blot for at beholde et originalt net og sensor.
Hvis man virkeligt vil,så kan alle originale sensore på volvoen skam bruges, men ikke uden "sjov".
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!