Opgaven lød på at få lavet det EL på bilen der ikke virkede, altså soltag, loftlys i føreside, skifte sikringsboks(denne havde en løs forbindelse der gjorde at bilen kun kunne køre hvis jeg sad og holdt den oppe på en bestemt måde, så da de fik den kunne den ikke køre), og så skulle aircon fyldes op da den var tom. Der gik næsten 2 måneder fra da jeg afleverede bilen til jeg fik den igen, og så var der nogen der blev forelsket i min læder kabine og mit anlæg og stjal det. Da jeg fik bilen igen virkede soltaget kun halvt, altså det kunne vippe op, og ikke kører tilbage og åbne helt op, men han havde fået penge for at lave det, loftlys i føreside var heller ikke lavet, men han havde fået penge for at lave det, han havde skiftet min ecu selvom jeg sagde at jeg nok selv skulle finde en da jeg ville kunne få den billigt, men han skiftede den aligevel og lagde 2 tusinde oveni prisen så han kunne lave lidt penge på det også, han sagde at han havde tjekket alle stik og ledninger i hele motorummet og fået penge for det, men allerede samme dag som jeg fik bilen tilbage var der noget galt med et stik som gjorde at bilen ikke kunne starte da jeg skulle hjem efter arbejde på XL-club i køge(bor i korsør, så der er fandme langt og gå), jeg var så bare heldig at der kom gang i den efter en lille halv time med sparke dæk og kigge ned i motorrummet sammen med en anden der vidste ligeså lidt om hvad der var galt*g*, så fik de bilen ud på Bosch(igen), og så skiftede han stikket og fortalte at det var gået i stykker og ikke virkede, men han havde fået penge for at gå det hele igennem, og havde også gjort det, siger han, men ville nu også have penge for det samme arbejde én gang til(vil gerne betale stikket ikke nær det, men jeg nægter at betale for det samme arbejde to gange). Efter indbrudet manglede der naturligvis kabine og anlæg, hvilket i sig selv er noget skidt, men de havde "overset" på Bosch at de dersens plastic fætre ude i siden af bagagerummet(der hvor højtalerne sidder i)også manglede, så der var ingen plastic fætre da jeg hentede den, men man sagde naturligvis ikke noget om det til mig. Jeg opdagede også at han ikke havde sat den palde på der sidder over pollenfilteret og ecu´en, så jeg spyurgte naturligvis til denne, han sagde at han ikke huskede der sad nogen og om jeg var sikker på at der var en der jeg kom med bilen, fordi så måtte dem der havde stjålet mit anlæg og kabine jo have stjållet den også(ja man skal da ikke indrømme sine fejl eller selv betale for det man smider væk af sine kunders ejendom). Lige nu kører bilen ikke som den skal, det er som om den slår omdrejnings begrænseren til i tide og utide, altså helt nede ved 3000 omdrejninger nogen gange, andre gange ved 4500 omdrejninger, jeg har skiftet rotor dækslet og skifter rotor i morgen for at se om det hjælper, hvis den stadig gør det, vil jeg mene at det må være ecu´en der gør al baladen, eller hvordan?
Nå, det var lidt af en skrivelse
