Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 10:42

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jul 2006, 22:59 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 28 maj 2004, 15:27
Indlæg: 67
har lige fået en 320i fra 88

har lagt en motor i fra en med jet tronic

problem

den vil ikke start benzin pumpen

når jeg måler på benzin pumpen det stik med 2 ben så kommer der ikke 12 volt når jeg køre med motoren det er ledning farve grøn med lilla stribe samt brun

når jeg giver den direkte + på grøn med lilla stribe køre den

der sidder en SIKURA alarm i bilen men den er slået fra i nøglen ude i motor rum står altså på OFF

der kommer fint 12 volt på brun med hvid stribe til benzin måler samt der ligger 8 volt på det andet ben i 3 stikket mener dette er til måleren den reagere også fint når jeg piller den af og på

nogle der har erfaring med en sikura alarm

har en switch jeg kan slå til og fra der styre et sort relæ til alarmen men det hjælper ikke på pumpen at slå det til eller fra


kan huske min gamle 320i startede pumpen et øjeblik også stoppde igen men dette er så ikke tilfældet med den nye model e30

håber virkelig der er en der kan hjælpe med evt et par enkelte spørgsmål

evt nogle der har et diagram over lednings nettet til den nye model e30
samt et over sikringerne

har ladet mig fortælle der skal kobles en ledning i det runde stik fra 3 bens stikket der sidder ved styrboxen i motor rummet for at omdr tæller og øko måler virker

men skulle også koble den grønne på en anden grøn hvor befinder den sig

hvilken ledning får mit benzin relæ til at starte

hva hedder det ben der skal have plus for at relæet kører

_________________
bmw e30 320 i turbo 200hk


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 jul 2006, 23:31 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 30 jan 2006, 23:39
Indlæg: 290
Geografisk sted: dk
hmm''

jeg har en gammel jetronic motor i min motronic bil
og har slet ikk nogen af de problemer der

farverne i det runde/eller 4kanted stik kan man íkk regne en skid medda de skal krdses på krds og tvrs..

jeg har et løst lednings net liggende fra rundt stik og den lurer jeg lidt på såen ala okey.. den ledning går fra olieføler til ben 10 og så over på min bil og kigge ... ben 10 der og såen... OSV OSV

jeg har ikke koblet noget stik om fra det trebened omdrejningstller og ØKO virker fint når man finder de rigtige ledninger ved sikringsboks

jeg vil gerne være behjlpelig med at finde de rigtige ledninger for dig hvis du lige siger om du har runde eller 4kantede motor stik

benzinpumpen skal ikke starte før motoren tørner.. og selv der sns jeg den kager lidt i det på min.. men den har altid kørt fint .. har du prøvet at luse pumperelæet såen for at udelukke den ?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 65 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team