Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 13:51

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Mester Medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Er der andre end mig der har UTROLIG DÅRLI erfaring med det firma?
Det jeg hentyder til er deres udlejning af lift hvorpå man så ikke kan komme til aligevel, trods at man har fået besked om at man sagtens kan. Deres komunikation indbyrdes er helt ad HELVEDE til.
Her kommer der nogle eksempler:

1:

Jeg ringer og spørger lidt i tre om jeg kan komme til liften den dag, det kan jeg sagtens får jeg at vide af Michael(en af de ansatte), det skal bare være efter fire da der er en anden der har leje af værkstedet indtil da, det er fint nok med mig da jeg ikke vil have tid om morgenen.
Jeg ankommer hos Mobila kvart over fire hvor jeg får dette svar "du kan ikke komme til idag da ham der har lejet værkstedet i dagtimerne har sat alle sine biler ind i vælrkstedet og stadig har biler på begge lifte", det bliver jeg naturligvis sur over og spørger om de ikke kunne have snakket med ham der lejer det tidligere på dagen om ikke at fylde værkstedet op så andre også kan komme ind, til det svare han at han ikke havde hørt noget om at der kom nogen den dag, så han gik jo ud fra at det ikke gjorde noget der stod biler overalt derinde. Jeg måtte så kører hjem igen :-(

2:
Ringer ved to tiden og snakker(igen)med Michael hvor jeg får at vide der ingen problemer ville være den dag med komme til da der ingen biler var ude på værkstedet og der ikke var nogen før mig, fint nok, jeg kører derud igen og er en glad mand :-)
Da jeg så ankommer får jeg at vide af en af de ansatte at jeg ikke kan komme til før end efter syv da han selv skal bruge liften og lave "noget", jeg bliver igen sur og spørger om det kan være rigtigt at man gang på gang skal være udsat for elendig komunikation imellem deres ansatte, han siger at han godt kan se mit problem, siger selvfølgelig ikke at nu hvor jeg er kunde nok skulle kunne få lov at komme til og han så vil lave det han skal på sin bil senere. Da jeg så ankommer halv syv ser jeg to biler kører ud derfra som lige har været en tur inde på liften, kan jo så godt regne ud at det ikke var hans egen han skulle lave noget på. Jeg går så ind på værkstedet og siger at det da var dejligt at jeg kunne komme til nu, men så kører en anden bil ind og kører hen til liften, det undre mig naturligvis lidt da han så siger til mig at det ikke har noget med ham at gøre den bil der kommer ind, men det er en der har fået lov at komme ind nu. Jeg spørger så om hvad der var sket med den aftale vi havde, han sagde at den da stadig galdt men at den bil der kom ind nu var en aftale han havde lavet med en anden medarbejder(Kenneth), jeg går ind til Kenneth og er nu blevet rigtig godt sur. Jeg siger til ham at det sku da ikke kan være rigtigt at når jeg har en aftale om at bruge liften nu ikke kan komme til fordi han har givet en anden en lov til at tage min plads. Hans latterlige svar er at han ikke har fået noget at vide og at han havde gjort det aligevel selvom han vidste der var en der havde en aftale da han jo ikke kender mig og derfor ikke ved om jeg ville komme igen :-/
Hvad fanden går der galt for det firma mand!!!!????

Vil være utrolig glad for hvis der er nogen der har en lift i Slagelse eller omegn som jeg kan få lov til at benytte, mod betaling naturligvis. Vil simpelthen ikke bruge mere tid eller energi på sådan en gang amatør fis.
Håber på forståelse :-/

PS
Bad iøvrigt om nummeret til deres chef som jeg vil ringe til imorgen og tage en snak med ham om hvor dårligt man kan blive behandlet derude. Skriver herinde hvordan det gik når samtalen med ham er overstået.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Roskilde
Har kun god erfaring med dem (har kun været der en gang). Var på gennemrejse og skulle hente en på slagelse station da batteriet gad op. Det var en fredag aften lidt i ni. Jeg fik at vide af en tankpasser at de havde åben og jeg kørte der ud. Købte et nyt batteri og de tilbød mig at jeg da lige kunne låne deres værksted og lidt værktøj, så jeg var skam godt tilfælds da jeg kørte derfra, for jeg skulle helt til Jylland :D Så hvis jeg nogensinde for problemer i nærheden af slagelse kører jeg til Mobilia.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Handler der kun hvis ingen andre steder har det jeg skal bruge. Synes ikke de er særligt kundevenlige derude, og man føler sig ikke særlig velkommen

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved
jeg er altid blevet behandlet super godt, og jeg nyder godt af deres "skæve åbningstider"

plus at de har skaffet ting hjem som de andre steder bare sagde at de ikke kunne skaffe

Min Rekord: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20206

Titel:
Mester Medlem

Staalanden skrev:
Handler der kun hvis ingen andre steder har det jeg skal bruge. Synes ikke de er særligt kundevenlige derude, og man føler sig ikke særlig velkommen

Du rammer sømmet lige på hovedet :(

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

I mine øjne er de skæve åbningstider eneste plus

Titel:
Mester Medlem

De er ikke engang løgn, godt at man kan købe noget man evt. lige stod og skulle mangle klokken 20.50 en hverdags aften, ellers kan jeg heller ikke se ret meget positivt ved dem :?
Måske derfor de har som de eneste åben på det tidspunkt i håb om at få solgt noget da folk ikke vil handle med ´når der er andre stedder der har åbent :D

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Danny Salling skrev:
Måske derfor de har som de eneste åben på det tidspunkt i håb om at få solgt noget da folk ikke vil handle med ´når der er andre stedder der har åbent :D

Gør Det Selv har flere reservde dele på lager end mobila og de har åbent til 23 alle hverdage og til 19 lørdag/søndag

så de er da ikke de eneste med lange åbningstider... måske i slagelse :?

( www.lavselvbil.dk )

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

tinasmartin skrev:
Danny Salling skrev:

Gør Det Selv har flere reservde dele på lager end mobila og de har åbent til 23 alle hverdage og til 19 lørdag/søndag

så de er da ikke de eneste med lange åbningstider... måske i slagelse :?

( www.lavselvbil.dk )

Det er fandme smart. Vi er desværre ikke så heldige at ha sådan noget nær Slagelse

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time