wideband lm-1 problemer

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
audi 80 1,8 turbo
Medlem
Indlæg: 227
Tilmeldt: 10 jul 2005, 12:14
Geografisk sted: østjylland

wideband lm-1 problemer

#1 Indlæg af audi 80 1,8 turbo »

Hej igen.

Har monteret min wideband i bilen og er ret sikker på at den også er monteret korekt, dvs rød til + på batteriet med en 7,5A sikring og en relæ der slår til ved tænding. blå, hvid og grøn til - på batteriet. mit problem er at jeg hverken kan kan komme i kontakt med lm-1ern eller måle noget fornuftigt på de analoge udgange. Er det ikke korekt at når jeg bruger det medhørende program (LMconfig304) burde jeg kunne gå ind og andre i verdierne på de analoge udgange. der er to stik hvor jeg kan sætte det medhørende kabel i, det kabel som går fra computer og over i lm-1ern.
et stik hvor der står ind og et hvor der står out på, har prøvet at skifte rundt mellem dem og lige lidt hjælper det, ingen kontakt. nogen der har nogen ide´r om hvad jeg ikke lige har fattet af det her.
første gear er for biler uden moment
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#2 Indlæg af Morten VJ »

Er det ikke en LC1.
Da jeg ikke ummidelbart kan genkende lednings farverne ifht. min LM1
Hvor har du taget tændings+ til relæet henne.
Hvis den ikke er konstant aka benzinpumpen- gl forsynings+ til lambdasensoren.
Så kan det være der problemet ligger.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Gæst

#3 Indlæg af Gæst »

Morten VJ skrev:Er det ikke en LC1.
Da jeg ikke ummidelbart kan genkende lednings farverne ifht. min LM1
Hvor har du taget tændings+ til relæet henne.
Hvis den ikke er konstant aka benzinpumpen- gl forsynings+ til lambdasensoren.
Så kan det være der problemet ligger.

MVH

Morten


lc-1 selvfølgelig.

Da jeg ikke bruger standard + til tændingsspolen så er det den som jeg bruger til at klappe mit relæ. det bruger jeg også til den styrring som jeg kører med nu så det virker. det er ikke strøm til lc-1ern der er problemet er jeg ret sikker på. har selvfølgelig også lige tjekket med voltmeter, ingen tænding= ingen strøm, tænding=strøm.
audi 80 1,8 turbo
Medlem
Indlæg: 227
Tilmeldt: 10 jul 2005, 12:14
Geografisk sted: østjylland

#4 Indlæg af audi 80 1,8 turbo »

Anonymous skrev:
Morten VJ skrev:Er det ikke en LC1.
Da jeg ikke ummidelbart kan genkende lednings farverne ifht. min LM1
Hvor har du taget tændings+ til relæet henne.
Hvis den ikke er konstant aka benzinpumpen- gl forsynings+ til lambdasensoren.
Så kan det være der problemet ligger.

MVH

Morten


lc-1 selvfølgelig.

Da jeg ikke bruger standard + til tændingsspolen så er det den som jeg bruger til at klappe mit relæ. det bruger jeg også til den styrring som jeg kører med nu så det virker. det er ikke strøm til lc-1ern der er problemet er jeg ret sikker på. har selvfølgelig også lige tjekket med voltmeter, ingen tænding= ingen strøm, tænding=strøm.


mig der skrev
første gear er for biler uden moment
Besvar