Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 21 apr 2025, 10:13

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: wideband
Medlem

Geografisk sted: østjylland
Hej alle folkens.

Hvad må en wideband blandingsmåler koste. Og er der eventuelt nogen af jer gæve folk der ved hvor sådan en tingest skaffes til rimelig penge og i en rimelig kvalitet.

mvh.
tommy

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Jeg har lige købt en Innovate LC-1 ved www.lm-1.de

Kom ca til og koste 1650 med fragt og det hele.

Den virker fint med min megasquirt.

Håber du kan bruge det til noget.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: østjylland
Hej igen.

hvis man siger "tommy du er dæleme ring til tysk" så indrømmer jeg gerne. Jeg kan godt så at det er en fin tester som kan det som jeg skal brug , altså måle min blanding. mit problem er at jeg ikke er vildt ferm i at læse tysk så når jeg her på siden får oplyst (og tak for det) at jeg kan få en wideband lambda måler eller hva man vil kalde den, på denne tyske hjemmeside, så er mit spørgsmål. Hva følger der med til denne tester. er prisen med lambda sonde, adaptor stik til cigarettænder eller hvad medfølger der i den pris der hedder 16-17 hunrede. håber at der er en ekspert i tysk som kan hjælpe mig.

vh
tommy

Titel:
Hej

Det du får med til LC-1 eren er.

1 stk wideband lambdasonde

1 stk controller med 2 programmerbare udgange, og mulighed for og sidde flere sammen. (den aflange sorte plasticboks, som sættes sammen med stikket på sonden. Der er lavet til og sidde under bilen, eller hvor du kan få plads til den.)

Og så er der en cd med software, og der er en manual på engelsk, men kan nu også fås på tysk.

Dvs. du får en komplet wideband lambdasonde til og sidde til motorstyringen, men der er altså ingen ure der viser lambda tallet.

Du kan så købe et forholdsvis dyrt lambdaur og sidde på den ene udgang, til udlæsning af lambda tal. Men du kan også lave sådan et lambdameter, som der er tegning af her på PowerPage. Og så programmere den ene udgang til det.

Det var ret nemt og gå til, når man lige havde læst, og nogenlunde forstået manualen.

Titel:
Hej igen

Der er forresten ikke noget med stik til cigarettænder eller sådan noget. Den er lavet til fast montering i bilen, og altså ikke sådan en man tage af og på, og bruger til og køre forskellige biler ind med. Til det brug, så køb en af de størrere LM instrumenter. Er næsten sikker på indmaden er den samme, men i anden indpakning. Softwaren er også den samme.

Der er 6 ledninger der skal monteres i bilen.

1 plus, 3 stel og så 1 signel fra hver udgang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time