Så har jeg igen brug for lidt ekspert viden.
Jeg har her i weekenden gået og skruet lidt på "El scooteren" og blevet enig med mig selv om at der skal en noget mere moderne karburator på (fra en tjekisk Jikov til en japansk Mikuni). Og skal der for bruge lidt hjælp og et par gode råd omkring justering af blandingen.
Et af problemene er at den gang jeg kørte knallert, og der blev skiftet karburator, justrered jeg jo efter WOT for max effekt. Men det dur sku ikke på en MC., da man bruger mellem registeret det meste af tiden, (også på små "cykler"). ellers for jeg nok et problem med mit kørekort på et tidspunkt
.
Er der nogen der har nogle links jeg kan læse noget på????
Skal til skagen næste weekend, og så skule den jo gerne gå max. der jo steder på motorvejen man må køre 130km/t....
og det skulle man jo gerne i nærheden af med op pakning.
Skal også havde fundet noget omkring skyldekannals tider, da de skal ændres her til vinter, når den alligevel skal have skiftet stempelringe.
Tiderne på en 2takt svare jo næsten til knast tider på en 4 takt.