Side 1 af 1
Syn...
: 26 apr 2005, 08:49
af Shelby 500
hep alle...
Jeg skal til synfanden

med min RST her om 14 dage, og den skulle jo gerne igennem -
Hvad gør i med CO nu der er chip i..?? Er det bare en justering med en co måler i røven, eller skal der mere til?? - og bagefter...skal jeg ha rullet den igen??8)
Mvh
Lars
: 26 apr 2005, 12:32
af Whosa
Jeg har også en RST som er chippet , og hvor Co nok også er lidt i overkanten

Jeg fik den bare justeret ned aftenen før og i samme omgang noteret jeg mig lige hvad den var inden. Så trillede jeg stille og rolig over til den grimme synsmand, og fik bilen synet, trille stille og roligt hjem igen og skruet så svinet op igen !!!

: 26 apr 2005, 22:46
af Pappa the Kid
Jeg har en 405 m. chip+støre dysser+anden indsuning
og den ligger langt under det den skal!
Kør ind på vilket som helst værksed og lige få den tjekket, det
koster moske lidt øl og tager 5 min!
men husk motoren skal være i arbejds temp!
Det er jo kun i tomgang de måler på en benziner
Hilsen Bjarke
: 26 apr 2005, 23:50
af Ole..
Pappa the Kid skrev:Jeg har en 405 m. chip+støre dysser+anden indsuning
og den ligger langt under det den skal!
Kør ind på vilket som helst værksed og lige få den tjekket, det
koster moske lidt øl og tager 5 min!
men husk motoren skal være i arbejds temp!
Det er jo kun i tomgang de måler på en benziner
Hilsen Bjarke
De måler sommetider også ved delgas(2500-3000rpm), så man kan ikke altid være sikker på det kun er tomgang de kontrollere

: 27 apr 2005, 14:53
af Shelby 500
Er det ikke kun biler med kat. der laves delgastjek på..??
Det her er jo makanisk insprøjt, uden kat....med regler der gælder fra 85' til 90' - (med visse undtagelser)...
Lars