Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 22:03

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: DØ Svin DØ
EN eller anden mongol spasser...har brudt ind i mit baggarum og tømt det...bilen var en sølv grå bmw der stod ved first Hotel i aalborg...der er stjålet 2x12"cerwin vega basser og en pinoer prsx 720 forstærker... der er 1000kr i dusør til den der giver tråden til tyven....og hvis dig som har stjålet mit @!#$ læser dettte....så finder jeg dig.....stol på det....

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Har du malet bilen om i bare raseri ??

....baggarum og tømt det...bilen var en sølv grå bmw der...
^^^^^

Køb en ALAHarm...

hehe....nej det var en lille skriver.....
jeg tvivler på en alarm ville have hjulpet men ok måske..

Jeg tror en alarm virker en lidt, jeg ved godt at folk er ret ligeglade med en alarm der står og hyler, men det giver da lidt mindre arbejdsro for tyven.

Om ikke andet så kan det godt lade sig gøre at sikre et anlæg for meget små penge...

1 lad være med at spilde højt i nærheden af hvor bilen er parkeret normalt.
2 lad være med at montere det synligt i bagruden, afdæk hele hatte hylden med stof.
3 skrug bas-kassen og forstærker grundigt fast så det vil tage mindst 10 minutter at afmontere.
4 den rigtig snedige, afmonter låsen til bagsmækken og sæt en kontakt inde i bilen. Biltema har et kit til dette for under 100.-

Øhh tænkte lige på hvor fed en ide 4´eren er... Det betyder bare de lige skal smadre en side rude også...

Kristian T

Ok....ideerne er gode men...bilen stod foran et hotel og der blev ikke engang spillet musik i nærheden der af...og basserne sad fast med mega skruer 8 stk. pr bas... så lidt arbejde har de haft....

ok. men håber at du finder det igen.

takker....gør jeg skam også men chancen er lille.....men hvis jeg gør så gud nåde den mongol der har taget det.....vi er en del sure mennesker.... heheheheB-]

Jeg har en anden ide (har ikke tøret at prøve det selv...) Istedet for at + og - går til sirene kan i sætte det over i en klump C4 sprængstof... :-):-):-) !!! HVIS JEG IKKE KAN HAVE MIT GREJ, ER DER INGEN MÅ MÅ!!! (nej kun spøg til side...):-P :-P

hmmm jeg tænkte nu mere noget i stil med strøm.....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time