Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 15:41

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Bil: Chrysler Neon 2.0 16v fra 1995.

Nogle gange mellem cirka 1400 og 2000 omdrejninger begynder motoren nærmest at hoppe. Forstået på den måde, at det virker som om den kun får halvdelen af den benzin den skal have halvdelen af tiden.
Det forekommer ikke ved fuld acceleration (har ihvert fald ikke prøvet det) - kun ved stille kørsel.

Det mærkes lidt ligesom når man træder speederen helt ned og slipper og helt ned og slipper hurtigt efter hinanden, så bilen "mormor-danser" - I ved hvad jeg mener. Men når min bil gør det, så er det i et meget hurtigere tempo end man nogensinde selv ville kunne få den til.

Jeg har en plan om at få brændstofpumpen kontrolleret, men hvis ikke der er nogle fejl der, ved jeg ikke, hvor den så skulle være...

Nogle der kan hjælpe?
(Bilen har fået anden chip og indsugning for 30.000 km siden, men vil blive meget overrasket, hvis det er der, det er galt. Har nemlig kørt 30.000 km med det uden problemer)

Mvh RWE

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time