Hey.
Jeg har en Galant 1.8 fra 91 der har nogen problemer.
Problemet startede på en tur fra horsens til skive i går.
Jeg var i horsens og tanke op, da jeg var færdig og skulle til at køre ud, koplede jeg ud for at holde tilbage for en bil, og så gik bilen ud.
Den startede uden problemer igen da jeg drejede nøglen, og så var der ingen problemer med at den gik ud igen.
Ikke før jeg nåede til nr. snede. Da gik bilen igen ud da jeg koplede ud og satte den i fri gear. Og igen startede den uden problemer, men denne gang fortsatte problemet en 75km ca. Derefter forsvandt det. Og nu har jeg så ikke lagt mærke til problemet mere, og hellere ikke på turen tilbage til horsens.
Det mest underlige ved det er, at mit andlæg er ikke koplet på noget af det lednings halløj bilen har standard. Jeg har ført ledninger direkte fra batteriet til andlæget. Gælder ikke kun færstærker, men også head unit. Men alle de gange bilen gik ud, gik anlæget også ud, intil jeg startede bilen igen.
Så jeg tænkte måske det kunne være batteriet, men det er lidt svært da bilen sagtens kunne starte på det. Og nu er problemet væk, og anlæget virker fint uden motoren er igang igen... Syndes det virker lidt underligt og tænkte om nogen havde et forslag til hvad det kunne være..