Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 19:31

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Jeg tror reelt at folk udmærket godt ved hvordan man skal opføre sig i trafikken (størstedelen da!) men at når de har sat sig en i en bil så bliver de temmelig egoistiske. Jeg sidder selv hver dag og bander af folk der kommer for tæt på, laver hasarderede overhalinger hvor de kun lige kan nå at komme ind i den rigtige bane før de rammer en modkørende, lastbiler der ovehaler op af bakke på det stk af landevejen der har et overhalingsspor, men snart værst af alt er folks manglende evne til at flette ind. Altid er der nogen der skal skære af eller presse på. Kender det også fra mig selv af og til. Jeg kører heller ikke selv perfekt men underligt nok kan jeg (og de fleste andre) køre rigtig pænt så snart de ser politiet. Så folk kender reglerne! De følger dem bare ikke! Måske en prøve hvert andet år vil rydde lidt op men det er lidt og det vil ikke løse nogen problemer.

Folk der kommer op til fornyet køreprøve på grund af en overseelse kører sgu lige så råddent når de har bestået IGEN.

Marc

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Østsjælland
problemet med høj fart på vejene skyldes ikke kun farten men også at folk kører og snork sover, eller er stresset, over dem som sover. hvem er mest farlig: ham der kører for stærkt eller ham som vælter ud foran, fra en side vej uden at orientere sig. i øvrigt hilser jeg den nye fartbegræsning velkommen den har medført at politiet er meget på motorvejen og i byerne, hvilket giver os næsten frit spil på landevejene :lol:

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tider er UTC + 1 time