Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:51

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Der er kommet mange rigtig godt og seriøse indlæg her om alt det her med streetrace. Det er rigtig godt at alle godt ved hvad der skal til for at få det til at fungere........ Men det er bare synd at det i de fleste tilfælde KUN er snak. Det er ikke for at sætte fingren på debatten her inde, men det er generelt. Vi går alle og venter på en eller anden "supermand" der kan organisere noget, og få det op at stå, eller i hvert tilfælde bare startet. Jeg har det selv på den måde, håber på at der er en der har den energi og slagkraft der skal til, og der ikke er bange for at løbe panden mod en væg.
Jeg ville hellere end gerne selv prøve, men jeg har bare ikke overskudet, tiden, gåpå modet og energien. Så jeg er ikke på nogen måde bedre end nogen andre, det skal jeg være den første til at indrømme.
Jeg har meget svært ved at tro at en mand kan påbegynde det alene, for det er sådan en kæmpe opgave. Bare tanken om at man sikkert skal til at diskutere frem og tilbage med kommune, politi, folketing og hvor herre. Det er sådan en kæmpe opgave at bide over. Jeg vil personligt ikke ane overhovedet hvor jeg skulle starte.....

Jeg er enig i at folk der har en IQ der matcher deres alder, når de ender bag rattet, ikke burde ha kørekort, eller kun må køre bil til klokke 20 og klokken 18 i weekenderne. Men det må de, og de vil altid ødelægge det for alle andre. Det er et a de første problemer der skal løses.
Problemet er bare så omfattene at det næsten er umuligt, eller er det bare mit lille hovede der ikke kan rumme det.

Lige en ting til......... Det aller værste problem er at vi begynde at blive uenige og skændes indbyrdes. VI ØNSKER ALLE DET SAMME...... 402 meter asfalt og plads til at bremse igen, og måske lidt autoværn.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
hvorfor kommer der ikke nogle (flere) indlæg fra hardcore natracere??? modige nok til at bryde loven, men bange for sige jeres mening???!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tider er UTC + 1 time