Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 jun 2025, 13:22

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
se det kunne godt være en mulighed jeg prøver at tag der op i morgen det kunne være så fedt hvis det var den rigtige så har jeg en patrol igen jeg har bestilt en ny reg attest plus jeg har extra nøgler såp kan han sku lære det jeg takker bukker nejer

NISSAN PATROL 3.3 TD

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
I har min fulde opbakning til at hænge ham ud... Jeg troede at der var noget i loven der sagde max 3 uger.... Der er iøvrigt ALTID forsikring på en bil... hvis der har været danske plader på den.. ligesom et hus.. der er også ALTID brandforsikrig på.

Det er så den sidste ejer af en forsikring der får et girokort på tiden fra den blev afmeldt til dagen hvorpå ulykken skete.. hvis der feks. er et halvt år siden får i en bon på et halvt års forsikring..

om du så vil trække ham i retten for at få dine penge er op til dig selv...
såden er den sure lov..

Det samme gælder for ham vores ven i patrolen.. hvis han kører rundt i den uden at få den omregristreret og skiftet forsikring i eks. et halvt år og så banker ind i en bus fyldt med skolebørn, så den kører i grøften. er det hr Sørensen's forsikring der hæfter.... han får så en bon på den manglende halve års betaling... og om han så vil trække ham i retten er hans problem....

Derfor er der mange der vælger som sælger at kræve at det er dem der omregristrere den. Det kan jo kun gøres med et forsikrings bevis i købers navn, og så er det ikke deres problem mere..

Har selv været der, så jeg har prøvet det.
Dog under andre omstændigheder men reglerne er de samme.

håber i finder ham..

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
hej

køre du så bare op og henter den oppe ved ham?

mvh bruno

Senior Medlem
Brugeravatar

så fandt jeg endelig bilen den stod i støvring en fra min 4x4 klub så den uden for et værksted der oppe hvor den var ved at bliver gjort klar til syn og nu står den hjemme ved mig og min ny reg attest kom idag så nu er den også afmeldt fuck han blev sur da han ikke kunne finde "min" sin bil og så kan han sku lære at lad vær´med at pisse på de forkerte folk :P

NISSAN PATROL 3.3 TD

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Citat:
så kan han sku lære at lad vær´med at pisse på de forkerte folk

Jup...
Talte han med store ord :?:
Må indrømme at jeg er blevet nysgerrig :D

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

øhh ja han ville både gør det ene og det andet og jeg kunne bare vente til han mødt mig igen... hahahahaha han har sammen størrelse som en konfirmandt i minus 30 g :lol: nej spøg til side jeg har snakket med den lokale betjent og han siger at han selv er ude om det så nu har det kostet ham ca. 10kilo som bytte prisen var på og efter som den salgs kontrakt han udfyldte var falsk så har han ikke krav på en skid på nær en lang næse hans eneste udskyldning for at han ikke smadret mig var at jeg er fra randers HIHIHI godt nok bliver Randers kaldt for frygtens by og voldens by men giv nu lige halv gas ikke hmm jeg kan ikke kigge på patrolen uden at grin :lol: :lol: :lol:
sådan en nar den gang vi var oppe og hente den i dag okey det så måske også lidt vild ud et stk chevrolet silverrado k1500 pick up - auto trailer - 3 fyre den mindste er 185 og 98kg men fuck hvor var han hvid i hovedet han hade helt sikkert ikke regnet med at se mig igen

NISSAN PATROL 3.3 TD

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Citat:
fuck hvor var han hvid i hovedet han hade helt sikkert ikke regnet med at se mig igen

hehe... stor fejl....

hva regnede han med.....at du var fra mars.... :?:
Godt at høre at den klovn har fået hvad han har fortjent..

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
er den så til salg?

MVH Bruno

Titel:
Hej.

Godt at høre i fik skovlen under den nar.
Har gået i klasse med ham i folkeskolen, og han er sgu ikke for snu.
Kørte i bare ud til ham og hentede den? så den ellers igår-

Godt gjort

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
C.Sørensen skrev:
øhh ja han ville både gør det ene og det andet og jeg kunne bare vente til han mødt mig igen... hahahahaha han har sammen størrelse som en konfirmandt i minus 30 g :lol: nej spøg til side jeg har snakket med den lokale betjent og han siger at han selv er ude om det så nu har det kostet ham ca. 10kilo som bytte prisen var på og efter som den salgs kontrakt han udfyldte var falsk så har han ikke krav på en skid på nær en lang næse hans eneste udskyldning for at han ikke smadret mig var at jeg er fra randers HIHIHI godt nok bliver Randers kaldt for frygtens by og voldens by men giv nu lige halv gas ikke hmm jeg kan ikke kigge på patrolen uden at grin :lol: :lol: :lol:
sådan en nar den gang vi var oppe og hente den i dag okey det så måske også lidt vild ud et stk chevrolet silverrado k1500 pick up - auto trailer - 3 fyre den mindste er 185 og 98kg men fuck hvor var han hvid i hovedet han hade helt sikkert ikke regnet med at se mig igen

HA HA HA..................................... SÅ KAN DU FANDME LÆRER DET DIN SKOVL (addreseret til ham konfirmanden :P )

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time