Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 01:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
møffe skrev:
tror lidt denne ´debat er en and.hvordan kunne den gamle corolla med 2motore ellers blive ved med at køre? og som cossimanden skrev så var det fordi at en strisser havde set tvprogrammet om DHB2003 og derefter set hans bil på offentligvej.det virker dog svinsk af politiet.men hvorfor er det kun de 3 første pladser der skal kunne stille op til syn??det er da dem alle?? men hvorfor skal man stille op til syn overhovedet, når jeg er til DHB syntes jeg bestemt at de biler der køre ikke er dem der de farligste på vejen,man kan jo se med ens egne øjne at der bliver brugt godt med penge på dæk,bremser etc.men hvis alt går galt må der jo bare arrengeres DHB i et andet land.men det er min mening.
hvad mener du med at 4wd corollaen bliver ved med at køre? hvorfor er politiet er svinske når de prøver på at passe deres arbejde?? vil nok mene at standarden på biler til dhb svinger meget! og det er vel også det der i sidste ende er sjovt!!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
det jeg mener (med den du kalder en 4wd corolla.er vel nærmere en bimotor corolla) er hvis told og skat eller nogle synsfolk var til stede ved DHB2003 mon så den corolla nogensinde kom ud at køre.nej vel.og jeg syntes at det er svinsk på den måde politiet udså ronnis bil.normalt skal du tages når du gør noget ulovligt.men ikke her .ronni gjorde noget der var fuldt lovligt.men det blev filmet.politiet så det .og så greb ind.det havde sq været i orden hvis de havde ham taget på ferskgerning midt i en 200km/t spurt,men sq ikke når manden køre et lovligt ræs.for kan vi ikke være til de lovlige arrengementer uden at blive anholt og frarøvet vores biler.hvor vil du så være.og jo gu skal vi overholde landets regler.men prøv du at huske det når du skal overhale en lastbil der køre 70km/t og du må køre 80km/t.og husk det er min mening. 8)

Titel:
hvis ikke ronnies bil stadig var ulovlig da han blev stoppet på gaden lang tid efter dhb 2003 så er der da noget en masse mennesker har misforstået??!! hvordan det kan være svinsk at en betjent vælger at reagere på at en ung mand står og dummer sig på tv forstår jeg ikke!!!!

Titel:
jamen hvis det er helt ok med alle at blive taget for noget der er helt lovligt så syntes jeg da powerpage skulle laves om til (20%tuning og ikke mere) men jeg høre ikke om andre der er blevet stoppet og mistet bil som der har deltaget i dhb.men jo jeg tror også at ronni har lært at det er best at holde mund på tv.bare husk på at denne site handler om ikke altid lovlig tuning så politiet kan jo bare følge med på nettet finde ud af hvem du er og så vente ved din gadedør.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time