Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 07:02

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 16 jan 2005, 11:19 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2004, 10:32
Indlæg: 289
Geografisk sted: køge
hvad er det der ksal køret danmarks hutriste bil ??
eller danmarks mest rotineret kører og bil ??

det var danmarks hurtiste bil
så er raktion fucking lige meget
vis det stod til mig vilde jeg sku helst ikke havde en op på siden af mig
og kun kører for tiden som det drejer sig om.

og det med rulning og vægt kan man jo ikke
hvad med gaering
hvornår hjulene for fat
om man kan kører sin bil
cv vardi
vægt på fælgene og andet
hvordan vil du lige lave et rejnstykke på det.
jeg har set mange gange at en bil der vejer det samme og har midrer heste en den anden kører hurtiger tider ind en bil med det doble antal hk.

du sammen liner lidt dhb med striben tro jeg og det er jo helt forket
eller lyskrys som du kalder det

der er det desideret dregrace man kører,
og ikke hvem der er hurtist

_________________
1000 hk er hejmme
( 6 biler :=) )


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jan 2005, 13:22 
Det ved et evt. vægt/effekt forhold ville åbne nogle muligheder for alle, da man så ikke vil komme i en "urimelig" klasse, men nogen sopm man er "jævnbyrdig" med, så vil der også komme et helt andet "race" ud af det, og man vil nemmere kunne sammenligne bilerne, som det er nu, kan du jo risikere at komme i en klasse hgvor den med mindste antak HK måske har 150 og den med fleste 500. Bare et spørgsmål om $$$$ kun jo!

Laver man det på den anden måde, så finder man nærmere DK's hurtigste bil, da det så ikke behøver komme an på penge et sted jo!


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jan 2005, 13:31 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2004, 10:32
Indlæg: 289
Geografisk sted: køge
og hvordan vil du så dele det op ??
jeg kan da snilt sige min har 71 heste og den så har 500 kan ingen jo se få jeg kører og man kan jo ikke rulle fælts måle alle biler.

jeg kørete da med min lada i 2003 mod en 500++ bmw og jeg har aldrig haft det så sjovt da jeg kommer fåst over strejen

klaseindelingen skulle måske værer på motor størelse men det er sku også svært for folk siger jo ikke altid sandheden


selv klasse indelingen er sku fin nok syntes jeg

_________________
1000 hk er hejmme
( 6 biler :=) )


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2005, 07:53 
HenrikGM skrev:
Hvorfor ikke bare lade natmekanikeren måle effekten på hjulene, veje spanden og regne vægt effektforhold, og den med højeste vægt effektforhold vinder. Så behøver vi slet ikke de 402m....det var sgu da nok noget nemmere at få lov til.. :?


Selvom jeg godt ved det er skrevet som ironi... så kan jeg så fortælle at natmekanikerens felt har mere end bare svært ved at måle turbobiler med over 350 hk...


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2005, 17:52 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
http://www.vmax.dk/events/DHB2005/DHBregler.pdf


læs til i brækker jer.. 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2005, 18:09 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
bilen skal være forsynet med det originale antal motorer....LOOL....

Den skal sgu stadigt være synet......OG indreg. OG med DK plader....

Gad vist om det nu er meningen at denne regel rent faktisk skal overholdes eller kan det fortolkes sådan at det er ok at bilen blot har sammenfaldende numre; aka stelnummer der passer med reg.att. og nummerplade der passer til reg.att.

Eller kan man "omgåes" dette ved lidt kreativitet?

Feks tildække en evt. ekstra motor?

Nå, nok ironi..... :wink:

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2005, 18:29 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
så vidt jeg kan se er der kun tilføjelse fra sidste år. og det er den med antal motorene. så man skal ikke glemme motorsaven i bagagerummet, for så bliver du disket.men eller er det ca det samme. det ser dog ud til at de vil bruge lidt flere professionelle folk til at tjekke bilerne igennem.men nu får vi jo at se om det passer. for mig virker det lidt som en skræmme kampanje,

skrevet af en møffe der håber på at der snart vil starte en seriøs streetrace serie op i dk... lidt ala gatebilen i norge


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team