Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 20:12

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

Transitfar skrev:
Hej Henrik. En skam, at vi ikke fik hilst på hinanden nede i Vandel.
Men den, som venter på noget godt, venter ej forgæves.

Den to-motorede Corolla er naturligvis snyd, men kan nogen her komme med en forklaring på den tekniske løsning???????
Den bil tager jeg gerne hatten af for, her sejrer kreativiteten over småligheden.

.

Yep, det råder vi bod på en anden gang.

Ja, to-motor er snyd, præcist som mange andre "semiproff teams" og så godt som _samtlige_ af de andre deltagere er snyd. Herunder OGSÅ amerikanerklasserne.

Så, hvis reglerne gælder for alle, og ikke kun for dem der klages imod, så er tomotor jo ikke alene om at skulle udelukkes. Nej sagen er nu nok den, at visse konkurrenter ikke synes godt om to-motor, alene fordi den er blevet for hurtig, og de ikke længere kan være med(tudekiks) og derfor klages der. Frygteligt hykleriskt.

To-motor er en relativ std rolla karrosse, hvor der er indopereret en MR2 bagende, med det hele. Begge motorer er oprindeligt kompressorversioner, konverteret til turbo.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

skou skrev:
kan ikke forstå i er så sure over at en bil med to motorer ikke måtte være med... synes det var helt i orden... !

ellers stille jeg op med at bil med 17 jetmotorer næste år og bliver stiktosset når den ikke må være med... JAMEN den er da lige synet... :roll:

ej pjat men princippet i det....

bortset fra det så ER den imponerende hurtig....!!

skou

Argumentet er jo: "bilen kan ikke synes".

Hvis det argument skal gælde for flere end to-motor, så kan jeg love dig for at feltet hurtigt bliver decimeret til mindre end 10%. Derfor skal de sguikke udelukke to-motor på det argument. Var man fræk nok, så kan man stille op i et nysynet vrag, nedlægge protest mod stort set alle de andre for ikke at kunne synes, og derved eliminere al konkurrence. Hvilken bil kan synes, OG køre en tid væsentligt bedre end 14sekunder?
(ikke RET mange!!)

Jeg har intet mod at de udelukker folk hvis der er fusket, reglerne skal bare som absolut minimumskrav gælde for alle deltagere.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.

Titel:
argh kom nu til sagen .. .hvem mener i der stak den lille risbrænder

Titel:
Mester Medlem

Læs lige denne tråd. Der afsløres det... Og så har jeg ikke snakket over mig.

http://www.vagcars.dk/forum.htm
-general bil snak
-Officiel KLAGE over DHB´s ledelse! Udelukkelse!

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Flere af mine kammerater deltog, var faktisk med den ene igennem "teknisk" kontrol, sikken parodi.. De bad mig om og stige ud så de lige kunne tjekke at passagersædet sed fast.. !!!! Hvor stor betydning har det mon, eftersom der kun må være en person i bilen.. Og sån kunne jeg fprtsætte...

Titel:
Mester Medlem

Hørte endda at de havde troet at en forkromet BOV var noget til NOS og var ved at diske en bil på det.
Så dumme er der da ingen der er... Det må da have været en skrøne :lol:

v/h christian

Titel:
HALLO.
Er i helt væk fra vinduet? at skrive om hvor mange biler der ikke kan synes det er sqda ikke så smart, næste gang der bliver holdt noget ligende så står politiet og bil inspektionen der og spolere det hel, så en stor hånd til dem der skriver om det.
Hvad angår den Toyota så er der kun en ting at sige og det er at manden fik at vide, at hvis han ville være med så var det ikke i 4x4 klassen men i show klassen. Det sagde han ja til og der med ved manden godt at bilen ikke høre til i den klasse hvor han havde tilmeldt den. At bilen i første omgang er blevet godkendt er ikke så heldigt det kan vi kun blive enige om.
Forklaringen på at bilen ikke skal køre i 4x4 klassen er helt klart at den bil aldrig har været en 4x4 bil.
De folk som piver over at den toyota blev flyttet (ikke disket) mener vel også at Kermit skulle køre i klassen for baghjulstrækkere. Hvem er det nu lige der er stiv? :wink:

PS. den Toyota var et ganske fedt projekt det skal der ikke herske nogen tvivl om.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Hallo selv man...

Tror du selv at politiet vil troppe op og aflyse næste års DHB fordi nogen har skrevet noget om, at nogen helt andres biller ikke kan synes?? Og det ville så være noget de ikke viste i forvejen... En anelse naivt, vil jeg VOVE at påstå...

Og hele denne snak om TTE corollaen... Hvis man læser lidt her og der, så vil man finde ud af, at manden havde fået at vide at han godt kunne stille op i den omtalte klasse, men der var detsværre "nogen" der fik ondt i røven.. (var det dig???)

SÅ... en stor hånd til DIG!!!!

G-spoiler

FP-DE 1,8 16v

"I need your boots, your hat and your Unicycle!"

Senest rettet af Gummispoiler 02 jun 2004, 23:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator

LSA skrev:
HALLO.
Er i helt væk fra vinduet? at skrive om hvor mange biler der ikke kan synes det er sqda ikke så smart, næste gang der bliver holdt noget ligende så står politiet og bil inspektionen der og spolere det hel, så en stor hånd til dem der skriver om det.
.

Nu tror jeg vist du antager politiet og SB er en kende dummere end tilfældet er.

Du mener da ikke seriøst at nogen herinde har fortalt politiet noget de ikke vidste i forvejen, vel??

Citat slut.

Titel:
Mester Medlem

HAHAHAHA... Dessuden må ulovlige biler gerne køre på sådan en bane her rækker SBI´s lange klamme arm slet ikke - DOOO!!!

Kunne ellers godt se det sjove i at de dukkede op og konfiskerede alle de "kan ikke synes" biler... Ville gerne se V-Max i hovederne :lol: når de kørte væk med alle deres deltager biler samt deres "egen" BMW!
Alle DFB bilerne der var for lave ville naturligvis også blive kørt væk...

HAHAHA

v/h christian

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time