Yugo Turbo skrev:
lidt sjovt du nævner det... når vognen ligt har kørt og man så vil starte den igen, så kan den finde på at gå ud selv om man er kommet igang, så kører den 2-300 meter og går ud som om den bliver helt kvalt.
tror selv det er krumtapsudluftningen der fylder luftfilterkassen og på den måde kvæler motoren ved genstart lige efter kørsel. alt er tjekket igennem og både ledninger og tændrør, tændspole, rotor og rotoedæksel er fint.... den er psykisk syg den motor...

Det lyder som en damplomme i benzinslangen/røret.
Når motoren er slukket kan stålingsvarmen fra udstødningsmanifolden opvarme benzinen så meget at den koger.
De 2-300 m. svare meget godt til den benzinmængde der er i svømmerhuset.
Prøv at flytte benzinslangen mellem pumpe og kaburator, og kontroller at alle varmeskjolde er tilstede.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html