Det har intet med forurening eller bagstyring at gøre. De nye Honda Prelude har også RW styring. Forureningen kan justeres ned..
Det er bare sådan at NISSAN ikke mener der er nok folk i DK til at købe en skyline da den kommer til at koste noget der ligner 2,2 millioner når den danske statsafgift er kommet oveni hatten.
Det betyder dog ikke at man ikke selv kan hente en og få synet herhjemme... Det koster bare kassen. Bilens indkøb + teknisk laboratorium + tests + afgift. Alt i alt en røvfuld kroner. Der er mange andre biler der heller ikke bliver importeret til DK og det skyldes at priserne bliver for høje når bilerne når herop. Ligesom der er nogle bilmærker der kører her men hvor det samme mærke med større motor ikke gør af samme grund..
Mht Skyline V´s Supra syntes jeg bedst om supra´en. Supra´en har mere charme og direkte baghjulstræk. Jeg tror iøvrigt også en Supra måske havde haft en chance på vandel mod den Opel Lotus Omega der høvlede fra en skyline dengang... hvis i husker
Se DET syntes jeg er fedt da Omega´en er fra 1991...
Men der er for og imod. Jeg hælder mest mod Supra.. selvom også en skyline er en fed øse..
mvh
Ruben