Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:26

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
er det her ved at udarte, sig i samme retning som tråden der hed noget i retning af HVILKEN BIL ER BEDST TIL TUNING ??? stop dog jeres VÅDE drømme! det er så let at skrive en LØGNHISTORIE!! ps. har en kammerat der lige har købt en dansk Supra m. 4 for 300000kroner.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
http://www.smallblock.dk/2003-09-02_cam ... camaro.htm

Titel:
Hvis jeg nu køber denne camaro, kan jeg vel ikke få den på plader herhjemme.. Standarten ligger med en omk. 300hk og tuningen der ligger i denne overskrider vel den skide 20%-regel... Eller hvad :?:

Titel:
Mester Medlem

det kan vel kun blive et spørgsmål om at pille remmen af!

Titel: Camaro
Nu ved jeg ikke lige hvordan du har det forsikrings messig men en chevrolet camaro z28 er da klart også en med moment og du kan købe en på guleplader til 200-240.000 og stadigvæk ha mere en rigligt til tuning
eller købe en som allerede har over 500hk med kompressor til ca 275k
standard ligger den på ca. 310hk med 430NM og så er V8 lyden jo heller ikke værst :)

Man kunne også købe en ældre camaro og købe en tunet motor fra et firma i farum motoren ville koste omkring 30-40kilo med 520hk som er bygget til at holde...langt billigere en at tune en japser eller tysker.

Titel:
personeligt ville jeg jo nok købe en cossi,det er den eneste bil jeg lige kender til der kan få 100 hk mere for ca 10000kr men smag og behag,bare man husker på at det ender næsten altid i et stort brag og derefter stilhed.intet holder evigt.men lad nu fornuften styre dig.ikke bare drømmen om at være den hurtigste på striben.for min erfaring er 10000 er nemmere at bruge end at tjene.men jeg ser da frem til at se hvad du bestemmer dig til.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time