Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 20:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem

skassa skrev:
Jeg har prøvet næsten alle de forskellige slags skiver og klodser som findes til de gamle 4 stemplede 294mm skiver
Og de kan ikke finde nogen som kan holde til trackdays uden at skulle køle lidt engang imellem :)
Men hvis du kører standard dæk så går det nok,
Der er ingen af EBC ' s standard serie som er til andet end at stoppe et vist sted hen
Der en en anden og meget bedre serie , bluestuff og orangestufff , virker rigtig godt , men dem har jeg kun prøvet med brembo setup'et
Ferodo ds2500 var de bedste på 294 skiverne sammen med Carbonlorraine race klodser, men de sidste rykkede så meget i skiverne at der efter en trackday var brændt jernstøv hele vejen hen af begge sider på bilen :)

Held og lykke med bremse projektet , det er en bagerste krængningstabilisator som ændre mest på dine køreenskaber ,
Men det får du se, når du får understeer understeer understeer :)

/Skassa

Jeg har købt lidt forskelligt fra camskil, det er ikke blevet det dyreste og hårdeste setup. Men efter hvad jeg kan høre på Bla. bjørnskov så finder man med tiden selv det setup der passer til ens behov/derfor starter jeg lidt billigere ud istedet for at starte dyrt ud for så aligevelet at lave setup'et om. gir det mening :P

skiver bag er noget lign. oem(ventillerede) med greenstuff klodser, foran en del mere ventillerede skiver med Mintek racing klodser.

Bliver sjovt at se hvor længe der går før mit behov bliver størrere.. :up:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time