Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 16:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordvestjylland
John Sahl skrev:
Jeg synes endda godt man kan gå skridtet videre og sige at man skal bruge sit rigtige navn som, om ikke andet, en del af sit nick når man opretter sig.

Det viser i mine øjne, at man ikke har noget at skjule eller er flov over det man skriver.

.

Måske nogle ikke vil dette, hvis de har en "sjov" bil, der er jo mennesker med lange fingre der også har internet + ordensmagten måske også kigger forbi. Ikke særlig sjovt hvis bilen en dag er væk, eller politiet holder og venter på dig nede af vejen, fordi der står i sin signatur at man har 250hk i en gamel golf, og man tilmed har et sjældent navn, så er man jo ikke "svær" at finde..

Men jeg har ikke noget at skjule, så jeg smider mit navn i signaturen :wink:

Og til dem med langefingere, i kommer bare :P

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Her er ennu et liie eksempel på en manglende styring, og den er vel egentlig meget grov, det er de to sidste inlæg der springer i øjenene, og dette enda i et opslag som burde haveværet låst fra starten af :wink:
http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.php?t=10487
MVH

Morten

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
HenrikGM skrev:
Selvjustits er en god ting.

Jeg er enig med Morten i at forummet nok skal holdes lidt mere rent end det er idag.

Feks er det IMO bandlyst at underbyde i en anden mands annonce. Har man noget man vil sælge, så opret din _egen_ annonce, og lad være med at hijacke en anden mands tråd.

Vil peter sælge en turbo, så opretter han en salgsannonce, og skriver en priside på, og så kan folk jo byde eller lade være. Har man spørgsmål til turboen, så spørger man. Har ole en turbo magen til som han tilfældigvist vil sælge til ½pris af hvad peter lægger ud med, så opretter ole _sin egen tråd_. Det er aldeles uacceptabelt at ole direkte ødelægger peters salg alene fordi ole ikke selv gider lave en annonce.
Kender man et sted man kan købe produktet til halv pris af nyt, eller lign. så kan man linke det, eller fortælle det under diverse.

Ligeledes med købsannoncer.
Hans sætter en annonce i; jeg vil købe en turbo. Jens svarer; sådan en har jeg, den kan du få for 1000dkr, hvorefter kaj, otto, og niels begynder at byde turboen op i pris fordi de egentligt godt kunne bruge den turbo. Bare ærgeligt; Sæt en købsannonce op hvis du skal bruge en turbo.
Lad være med at ødelægge en anden mands annonce, blot fordi du ikke selv gad oprette en!. Nul hijacking!

køb/salg tråde er imo ganske hellige, og tilhører alene opretteren.

Ligeledes skal alle tråde holdes "on-topic". Nul hijacking!
Nul snakken-ud-på-sidespor. Hold jer til emnet, eller opret en ny tråd et passende sted.

Generelt mener jeg at PowerPage kunne få meget gavn af en omhyggelig moderering. Jeg opfordrer her ikke til et diktatur, men derimod til at der findes en lille håndfuld personer der frekventerer forummet tit, og som har tiden og overskuddet til at holde lidt hånd i hanke med det.

Hvorfor???

hvis personen vil sælge sin stumper billigere er det vel hans eget valg..

om det er i samme tråt eller en ny lige under??

hvad er forskellen??

ligesom hvis en person der i jylland sætter en stump til salg.. så kommer der en fra sjælland og sætter en magen til tilsalg under samme tråd.. hvad er der galt i det..

jeg har ikke noget imod at der er flere der tilbyder stumper i min tråd.. det giver flere valg for købere.. der får det nemmere..

vi er jo alle købere ind i mellem og jeg vil da håbe at hvis jeg søger en stump at der så er flere der giver tilbud med forskellige priser og steder.. så jeg kan vælge den der er tættest på eller den billigste

vi er her jo alle for at hjælpe hinanden.. det andet er som en tysker på stranden.. dette er MIN del at stranden.. SKRID.. det er da et ego trip..

jeg er godt tilfreds med PP som det er... syntes at folk selv er gode til få det til at fungere.. der er dog altid nogle der mener at de selv kunne gøre det MEGET bedre.. JAMMEN så prøv SELV at lave et forum.. ( hensriks forum.. tast kontonummer og cpr nummer samt en kopi af straffeattest og 12 cifret kode for log in )

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Titel:
Moderator

Minilars skrev:
[JAMMEN så prøv SELV at lave et forum.. ( hensriks forum.. tast kontonummer og cpr nummer samt en kopi af straffeattest og 12 cifret kode for log in )

Godt, Så kender jeg da din holdning....Synes det stinker lidt af et personligt angreb, men ok, det er er frit land.

Hvis du vil forsøge at forstå bare lidt af hva jeg mener(istedet for med vilje at miforstå mig), så mener jeg feks ikke det er iorden at svine carstylingHerning til som GÆST. Ikke fordi jeg på nogen måde vil holde hånden over ham, men fordi at man IMO ikke kan gøre som netop gjort i nævnte tråd.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time