Danny Salling skrev:
Croneren skrev:
Danny Salling skrev:
Har kun købt nogle pære til instrumentet hos dem, vil dog ALDRIG købe noget der har noget med motor at gøre hos dem, og heller ikke hos Høyer
Hvad er der galt med Høyer??
Har en kami som købte en kobling hos dem, den holdt under et år, og det er altså ikke ret meget. Og jo den var monteret rigtigt og de havde ikke glemt at gøre noget eller stramme boltene
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
En anden kami havde købt hjullejer hos Høyer, de holdte to måneder, magen til lort skal man da godt nok lede længe efter vil jeg mene. Man kan da muligt være heldig med sine køb af slid dele hos Høyer til de forskellige mærker, det skal jeg ikke kunne sige noget om, men jeg gør det i hvertfald aldrig når jeg har hørt fra to stk. kami at det er noget lort :-/
Hvilket fabrikat på de lejer??
Vil næsten vædde på de er lavet af en mærkevare producent. Monteringsmåden er ca. altafgørende. Det kan _NEMT_ lade sig gøre at splitte et hjulleje ad på 20km hvis "montøren" har været "dygtig".
Næsten det samme er gældene for en kobling, dog tilføjes endnu en faktor. Nu er det fejl40*2 eftersom både montøren, og _operatøren_ af køretøjet der har en del indflydelse.
I mine unge dage har jeg da brændt et sæt bremseklodser og et sæt Bridgestone S01(det var absolut topdækket i den tid) på 6000km. Vel at mærke i en bil der med den montering så godt som ikke kunne blokere, og absolut ikke lave hjulspind pga seriøs undermotorisering.
Det er ikke altid reservedelen der er skyld i for kort levetid......faktisk tror jeg det hører til sjældenhederne at reservedelen er direkte skyld i fejlen.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!