skou skrev:
hvis spørger mig så fik vi ikke kåret danmarsk hurtigste bil.... f.eks escorten... den var joklart hurtigere....
det hedder jo danmarks hurtigste BIL... ikke bedste chaufør...
jeg ville mene det var bedst at dem som havde kvalificeret sig til finalen havde fået f.eks to race i finalen og den hutigste tid af de to var så DHB... sådan at en tyvstart ikke spolerer den "rigtige" vinder.....
sådan at man netop finder BILEN og ikke manden...
skou
Så er der netop ingen grund til at køre race to og to. Så er det bare med at køre hurtigste tid, så er den skid slået. Hvem tror du egentligt gider se på det??(ihvertfald ikke mig!)
Sporten ligger netop i at få kombinationen af "man&machine" til at gå op i en højere enhed, præcist som _alt_ andet motorsport.
Reglerne til dragracing skal ihvertfald laves helt om, hvis det kriterie du vil vurdere efter skal give en vinder.
Var det iøvrigt ikke 3 tyvstarter han lavede den weekend?
Men ja, det er synd han ikke kan styre sig lidt, for jeg tror han kunne ha vundet, men, er du for hurtig på aftrækkeren, så scorer du ikke dusken.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!