Neeeeej, ikke DET, nåde, bebe....
Jeg skal nok oprette den på bilgalleri en af dagene, okay????
Ha´ dog lidt medlidenhed med en gammel hvidhåret

mand med 7 faderløse børn og en altid trængende kone.
Forøvrigt har bilen i mellemtiden fået 2 nye forfjedre, afmonteret airconditionen og det ekstra varmefyr (af hensyn til afgiften...

) fået 2 NYE automatgearkasseoliekølerør (pyha..), da et batteri åbenbart havde kogt over, så syren havde rustskadet både rør og et lille område karosseriplade. Skiftede så også lige startbatterierne, bilen kunne heller starte forleden vinterkolde morgen pga gamle batterier, som ikke kan en skid i kuldegrader...
Samt ny tandremssæt, udstødning, bagbremsecylindre og en NY bremseforstærker.......
Nu mangler jeg kun at få mig snoet udenom problemet med "noget", som er umuligt at skaffe, og det går der nok et par uger med, eller tre.....
I mellemtiden vil jeg så fundere lidt over, om EGR-systemet skal smides væk, og hvad motorstyringen så evt. vil sige til det.
Bl.a. derfor ville det være rart med lidt mere feedback på mit spørgsmål om fejlkodetest, men det interesserer tilsyneladende ikke ret mange herinde
Jeg har nemlig lyst til også at fastmontere en PC i limo´en, altså efter at fartpiloten er blevet monteret, og med programmet herfra:
http://www.obd-2.com./ kan man da vist få nogle FEDE virtuelle instrumenter...
Og med en PC fast i bilen kan jeg jo høre Jodle-birge når jeg har lyst...