Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:44

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: tec 2
Tec 2 er efter min mening håbløst forældet i forhold til hvad men kan få i dag for billige penge! Har selv arbejdet lidt med det førhen! Jeg håber ikke du har givet for meget for det! Da man kan finde systemer der er bygget mere logisk op og som er MEGET nemmere at prog. Til mellem 8-11k. Det er i hvert fald ikke de 15k værd som de er blevet solgt for indtil for nylig. Har hørt lidt om at Tec 3 koster 25k er det korekt? Så er det i hvert fald 10k for meget, i forhold til andre systemer!
Jeg må indrømme at jeg kender ikke til funktions måden i tec 3 !!! men tec 2 var godt for 6-7 år siden, indrømmet! men ikke idag!
Men det er jo så bare min mening!

Mvh Hans J

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Hvorfor nedgør du TEC3 når du , som du selv siger, ikke kender noget til systemet???

Fuck hvor er det træls med den slags mennesker her på boardet...

Hey JEG SKREV TEC 2 var forældet, ikke et ondt ord om tec 3, jeg syntes bare det er for dyrt i forhold til hvad men får!

Mvh Hans J

Titel:
Senior Medlem

Du skriver da at TEC3 koster 10k for meget i forhold til andre systemer. Hvordan kan du afgøre det, når du ikke kender systemet? Jeg undrer mig bare...

Det siger jeg ud fra de features som de angiver at deres system har i deres informations brocure, ganske enkelt.

Mvh Hans J

Titel:
Mester Medlem

Jeg fatter bare ikke at i gider at have den diskusion. Manden skriver "Men det er jo så bare min mening". Det er lige hvad det er og lige hvad han også har ret til at have. Hans grundlag virker måske nok udmiddelbart lidt spinkelt, men jeg kan da ikke se nogen grund til at farer sådan om.

Sådan en diskusion om hvem der mener at nogen har nedgjort noget af det ene eller anden slags hører absolut ikke hjemme her, da ikke efter min mening i hvertfald... Fordi en Opel man brokkers sig over folkevogn - Det vil jeg skuda skide på! Selvfølgelig er det her jo under "DIVERSE", Så jeg kunne jo tage fejl?

Men jeg vil til dels give Hans J ret... Jeg kunne forestille mig at grunden til at han mener det er HÅBLØST forældet er at han måske kun har set dos versionen. Der skal man altså godt nok være på dubberne for at hitte rundt i det... Jeg skulle kører en kammerats bil ind med TEC 2. Jeg var kommet ud til ham og sad så der med dos versionen. Jeg måtte se i øjnene at jeg ikke vidste nok om den versionen til at jeg udmiddelbart turde gå i gang. Windows versionen er en hel del mere overskuelig synnes jeg. Jeg har så lånt hans manual og sadt mig lidt ind i det... Men AK - Håbløst forældet! Det var til ham at jeg gerne ville have fadt i en EPROM som understøtter Windows i stedet! Noget som jeg virkelig ser som et irrationsmoment i TEC 2éren er at der ikke er en skid ONFLY! Sikke noget forbandet bøvl...

Jeg mener at TEC 3 boksen"ne", 2 moduler, koster i laget af 13000... Der til kommer resten af anlæget jo så, altså følerer og aktorer. Jeg vil dog ikke lige hænges op på det! På TEC 3 anlæget er der meget mere ONFLY... Og i øvrigt har den 4 GPO udgange mod 1 i TEC 2´eren. Men efter min opfattelse er de to systemer bygget ret ens... Så er man skuffet over TEC 2... Så ville jeg nok ikke anbefale at gå ud og købe et TEC 3.

V/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Senior Medlem

Jeg synes bare det er ærgeligt at bruge tid på at læse indlæg hvor folk "glemmer" (eller ikke kan) ARGUMENTERE for deres synspunkter.

Jeg prøver på ingen måde at forsvare TEC, jeg opfordrer bare til lidt mere seriøsitet end "jeg synes at produkt X er 1000kr for dyr sammenlignet med andre produkter". I stedet for blot at få at vide at en person synes et produkt er for dyrt, vil jeg meget hellere have at vide HVORFOR man synes noget er for dyrt (sagligt vel at mærke).

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hold lige afstand ellers rammer vi altså sammen her inde...... jeg har ikke købt det fra nyt det sad på bilen som jeg har købt så hvis det er forældet eller for svært at bruge(det er nemligt det DOS styrede system) så må vi tage det derfra..... og havneren det er helt rigtigt ALLE HAR RET TIL DERES MENING vi er skuda i et frit land heldigvist da.... men hvor om alting er bilen er en

FORD SIERRA XR4I 2,8
som er blevet boret op til en ca.2,96L hvor der så er monteret smedestempler fra en chevrolet (har ikke fået afvide vilken model endnu) så komp. er kommet ned på 7,1:1 og så er der sat en monster lader på kender ikke målende på den og en justerbar exstern wastgate som minimum kan køre med 1,3bars ladetryk 8) og det omtalte techII anlæg sidder der på(er vist født med mek. sprøjt). En 3,5" rustfri udstødning med gennemstrømnings potter på hele vejen fra turbo og ned. så er der ALT i cossi udstyr: gearkasse close ratio(med specielt koblingshus for at gearkasse og V6 motoren passer sammen). en kobling der kan holde til det hele. cossi bagtøj med viscose spær. lysegrå recaro kabine fra en cossie. fron og frontklap fra en cossie. kig den inde på

http://www.dba.dk/asp/soegning/soegning ... &CurPage=2

nede midt på siden :wink:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem

Ok... Fedt nok! Jeg kender 2 sierre med begge tæt på 400-450hk på hjulene der begge kører med tec 2. De har begge været med på vandel de sidste par gange... Den ene er en jeg snakker ret tit med. Det er så vidt jeg husker 380hk på baghjulene. 2,0 motor med lattergas og tader osv...

Sørg for at få den med på Vandel så... Hvor var det du var fra?

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Senior Medlem

Mener at jeg gav omkring 1000kr for en opdatering til winTEC for et par år siden. Absolut pengene værd, især fordi at dos programmet indeholdt en del småfejl.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time