dykkerdahl skrev:
Så fandt jeg et billede af en ported GT2860RS indsugning.
Det er det sidste billede.... Han sætter også turboen til 350-380HK
http://cid-e489040cccc40a37.spaces.live.com/blog/Han er heller ikke tilfreds med med spjæld fra nissan....
Har læst noget af ham på et UK forum, hvor han fortæller at han laver lidt for en af de "bedste" porter/tuner i Norge og at han hos ham har flow tested en masse stumper.
Det sidste jeg har skrevet er ud fra en dårlig hukomelse.
Jeg er tilbøjelig til at påstå effekten er noget optimistisk opgivet.
Man kan jo ret nemt afgøre det. Kom med huset før/efter, så laver vi lige en flowmåling og ser hvad flow der er før/efter, så kan du jo fortælle om det gav en forskel når bilen er rullet.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!