Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 00:50

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2007, 20:58 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Hej Finn,

Er det på en Starlet du har GT28R'eren på?

I så fald, hvad er det for en motor (1,6?) og hvor har du købt turboen?

_________________
Vh. Anders


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2007, 21:10 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Indlæg: 450
Geografisk sted: Sønderjylland
Hans motor er en 1.5 16v og turboen kan købes ved www.turbomotor.dk :rock:

_________________
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2007, 21:12 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
duckstar skrev:
Hej Finn,

Er det på en Starlet du har GT28R'eren på?

I så fald, hvad er det for en motor (1,6?) og hvor har du købt turboen?

Som jesper siger, det er en starlet med en 1,5 16V, og har købt turbo med www.turbomotor.dk


Senest rettet af K-FINN 08 okt 2007, 21:13, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2007, 21:13 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Lidt offtopic, men ville GT25R ikke være at foretrække til den størrelse motor? Hvis GT28R passer fint mht. lag på din motor, vil GT25R måske endda passe godt til min 1242 - 16v?

_________________
Vh. Anders


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2007, 21:18 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
duckstar skrev:
Lidt offtopic, men ville GT25R ikke være at foretrække til den størrelse motor? Hvis GT28R passer fint mht. lag på din motor, vil GT25R måske endda passe godt til min 1242 - 16v?


Der er fuld ladetryk ved ca 2800 rpm på min, nål når næsten ikke bevæge sig ned imellem gear :tooth: , syntes den passer perfekt...
Har også prøvet den på en 1,3L, der syntes jeg også den passede fint, der var ladetryk omkring 3200.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2007, 21:22 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Men ladetrykket du kalder "fuldt" er kun 0,6? Min tanke er netop at min traditionelle T25 kravler op til 0,5 bar ved 2.200 omdr. og er 800 omdr. at nå op på 0,9 og frygten for at det ville være endnu værre med din type lader er jo klart tilstede.

_________________
Vh. Anders


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2007, 21:24 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Ja helt sikkert, men T25 vil helt sikkert også være et godt valg.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2007, 21:31 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Finn T Pedersen skrev:
Ja helt sikkert, men T25 vil helt sikkert også være et godt valg.


Det er det jeg kører med nu - med mindre du mente GT25R

_________________
Vh. Anders


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2007, 14:59 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
duckstar skrev:
Finn T Pedersen skrev:
Ja helt sikkert, men T25 vil helt sikkert også være et godt valg.


Det er det jeg kører med nu - med mindre du mente GT25R


Tror ikke du vil opleve den stor forskel om det er en GT25R eller bare almindelig GT25


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2007, 15:03 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Finn T Pedersen skrev:
Den lader fint igen efter den har fået nye kuglelejer.


Hvor er det muligt at købe lejer til sådan en lader (eller andre ladere)...
Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 72 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team