hej igen og tak for responsen (igen ikke shampoo)

grunden til at jeg skrev var at en af mine venner lige på daværende tidspunkt stod ved en laserskærer på hans arbejde og på samme arbejdsplads var der også en vandskærer. Så var det at vi kom til at snakke om at vi da kunne skærer nogen toppakninger på enten den ene eller anden maskine, på den måde ville vi blive fri for at høvle af topstykket, vi ville kunne bygge tilbage. vi ville spare de 2-400 eller hva det koster at få det fræst af. det ville faktisk være sådan at han ville få penge for at lave de toppakninger hvis han kunne få det ordnet i arbejdstiden.

3 rimelig goe grunde til at finde ud af om vi kunne bruge en tundere kobber toppakning til at hæve kompresionen. Lige nu ligger sagen sådan at han ikke er det sted mere, men han kender en gut derude endnu, så hvis vi insisterer og arbejder lidt på sagen ville vi nok stadig kunne fremskaffe en kobber toppakning.
men er nok nødtil at skuffe jer der gerne vil købe en.
jeg mener at en golf toppakning er 1,5-1,8 mm tyk når den er spændt sammen, så hvis vi får lavet en i 0,6-0,8 stykker og stemplerne stadig kan løbe forbi osv så er det jo også en løsnings mulighed. hvis vi halvere toppakningens tykkelse kommer kompresionen op omkring 1-11.