JakobM skrev:
david skrev:
HenrikGM skrev:
Ok, nu spørger du jo, og jeg mener det er drønvigtigt at man nemt og hurtigt kan overskue forummet som helhed. Det duer ikke der er 50 enkelte grupper i forummet.
Så, lidt konstruktivt:
Teknik;Tuning
Teknik; Motorstyringer og justering.
Diverse sniksnak.
Køb/salg; Alm. reservedele.
Køb/salg; Tuningsdele.
Disse forums er for mig de vigtigste, og bør være på første side, og ikke kræve rulning.
Dernæst:
Træf
Projekter, præsentation af bil, billedserier fra motoropbygninger osv.
Det er lige hurtigt dem jeg mener er brugbare.
Den model er jeg helt nede med =)
Mht. køb/salg - tænker i her på en sammenlægning af bilmærkerne til Alm. reservedele?
Mvh Jakob
Jeg tænker specifikt på stumper som Blowoff ventiler, turboladere, intercoolere, osv. i en køb og salg gruppe, og en gruppe "alm. reservedele" til alle "nonperformance" stumper, feks viskermotoren til en rst, forskærmen til taunussen, og reservehjulet fra den golf man solgte forrige år. Alle almindelige stumper.
Vi kan diskutere om de specielt lavede fælge i eet eller andet specialdesign, og specielle spoliterkits, etc. skal under tuningsdele, eller ej, men jeg mener godt køb/salg kan bære en opdeling i specielle stumper, og std. stumper.
Så jeg ville samle bilmærkerne til "alm. reservedele" mht alle "kedelige" dele, og de dele der er "kød på" i den anden gruppe.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!