Anonymous skrev:
det skal ikke være for tit. i starten vil folk gerne kører. og hvis det er de samme folk der kommer hele tiden, vil folk hellere bare stå og snakke, og gider ikke køre for ham der er jo hurtigst alligevel. også vid.........
Det var dog for kedeligt. Du vil altså kun køre mod nogen du kan køre fra, eller hvad??
Jeg har da tit trukket mod køretøjer jeg absolut ikke kunne køre fra. Feks har jeg da leget vældigt med en R1er i volvoen. Først opdagede han vist ikke jeg kørte om kap med ham, men en rullestart i 2.gear med bukkebruse på bremsen, og WOT op imod krydset, og MCen i sleep funktion gjorde jeg trak 3-4 billængder fra ham inden han vågnede. Kanon sjovt, især fordi jeg efterfølgende fik over 1500m opvisning af hvad en R1 kan. (jo, den kan rent faktisk godt køre fra en +20år gammel volvo, skulle nogen være i tvivl
)
Det sjove er altså når man kan hilse i næste kryds, og bytte "thumbs up" uden sure miner.
Jeg kører sgu tit træk mod biler der er langt overlegne, alene for sjov skyld.
Men bliver sgu også noget irriteret når folk får stoneface efter de har fået baghjul, og pludseligt ikke kan hilse længere. Det er sgu en besynderlig opførsel.
Jeg kører sgu ikke race for at booste mit ego, men for adrenalinkickets skyld.
Alt ovenstående skulle vist have været i datid, da volvoens nuværende 42½ hk kun knapt kan overvinde rullemodstanden
Lapning in progress....
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!