Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 11:40

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

xxblade skrev:
Nu var det nok efter ca 2000meter de stoppede mig så jeg er ret sikker på at ejerforhold var afdækket inden han kom hen til mig.

Ang overholdelse af vigepligt, så var det ikke tilnærmelsesvis så tæt på at det kunne virke generende........

STADIG MEGET SUR :evil: :evil: :evil:

Selvom det ikke hjælper en skid :roll:

Afstanden er jo pr. definition generende hvis de ikke kan holde lovligfart, uden at kompromittere deres sikkerhedsafstand til dig. Der skal altså ikke "meget" til før det er generende.

Men du skal dæleme være glad for at du ikke var alene i by, og på tohjuleren, for så havde forhjulet nok ikke kunnet nå jorden ~halvdelen af de 2000meter ;-)
_SMÆK_ ville fælden have sagt. :shock: :shock:

Som du beskriver din opførsel, så skal de jo stoppe dig og tjekke det. At du så bliver småfræk fremmer nok ikke ekspeditionen. Sæt dig i deres sted; du ville også have stoppet "acceleratus kollosalus" hvis du havde deres position.

Politiet kan være både nogle røvhuller og ganske flinke. Ens egen opførsel behøver ikke være udslagsgivende for hviken adfærd de udviser, men som regel hænger det sammen.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
HenrikGM skrev:
xxblade skrev:
Nu var det nok efter ca 2000meter de stoppede mig så jeg er ret sikker på at ejerforhold var afdækket inden han kom hen til mig.

Ang overholdelse af vigepligt, så var det ikke tilnærmelsesvis så tæt på at det kunne virke generende........

STADIG MEGET SUR :evil: :evil: :evil:

Selvom det ikke hjælper en skid :roll:

Men du skal dæleme være glad for at du ikke var alene i by, og på tohjuleren, for så havde forhjulet nok ikke kunnet nå jorden ~halvdelen af de 2000meter ;-)
_SMÆK_ ville fælden have sagt. :shock: :shock:

quote]

Det ville nu nok ikke ha sagt en skid, for efter de 1000meter ville jeg ha været på den sjove side af 250kmt og så havde den samtale været afsluttet............

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
argggh :oops: :oops: hvornår helvede lærer jeg at logge ind først !!!!

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
xxblade> Man kan jo bruge autologin :wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Det kan jo smutte når man sidder på arbejde og surfer på nettet på en computer som ikke må bruges til formålet¨..... :twisted: :twisted:

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
He-he.... "acceleratus kollosalus".... :lol: :lol: :lol:
No offence xxblade, men "forkert" holdning til vigtige samfundsmæssige forhold (ejendomsret, euforiserende stoffer o.l....) følges ofte ad med en suspekt opførsel i trafikken....
Forestil dig selv i stritørernes sted: En tydeligt muskelstærk bil bil har _temmeligt_ travlt med at komme væk fra en maskinstation.....
Enhver panser som ikke stopper sådan et køretøj bør efter min mening øjeblikkeligt degraderes til cykelkontrollør på folkeskolerne...
Derudover har alt for mange af dem en "nul-tolererance" overfor mangel på "respekt for ordensmagten", hvilket jo kræves iflg. loven....
Venlig hilsen Lars.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
500meter lig med 2000meter? der er vist noget galt med din afstands bedømmelse! SVEND BETJENDT PS. næste gang falder hammeren. så hjælper det ikke at stå og vræle...

Titel: !
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Glostrup
Mange pansere er da helt klart til grin!
Har også haft et par sjove episoder med de spadder har heller ikke så meget til overs for dem!!

En gang jeg var på vej ind i min fagforening ved højlys var der sådan et fad med nogle pansere der fulgte efter mig i 10.min

Kørte ind på parkeringspladsen og slukkede bilen hvor efter kvajhovederne standsede ved siden af mig.
Allerede der var jeg godt hidsig og klar til at diskutere.
Så kommer der 4betjente ud af bilen og spørg om jeg har et kørekort.
Godt hidsig som jeg er, spørg jeg dem højt om de virkelig røvkeder sig så meget at de skal følge efter mig i 10min. Nørrebro er jo så fredligt, alle folk overholder loven.
De havde ikke en skid på mig kørte rundt i en gammel Kadett E. Den kunne ikke engang rykke skindet af en Cacoa mælk..

Har også kun dårlige erfaringer med de kvjhoveder!!! :evil:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Anonymous skrev:
500meter lig med 2000meter? der er vist noget galt med din afstands bedømmelse! SVEND BETJENDT PS. næste gang falder hammeren. så hjælper det ikke at stå og vræle...

Ja de 500 meter var jo lissom efter at jeg var kommet op i fart dit store kvaj..........

Hvis du i øvrigt ikke har noget fornuftigt at tilføre diskutionen så fedt lige væk fra denne tråd !!

:evil: :evil:

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel: Re: !
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Måske det ville hjælpe hvis alle lærte at tale pænt så politifolkene ikke behøvede forvente at få revet hovedet af.

Der er ingen tvivl om at "samfundet" er blevet mere råt de sidste år, netop derfor er betjentene mere på vagt og oppe på tæerne. Selvfølgelig er der fjolser i mellem, men det kan nok ikke være anderledes.

Jeg har mødt politiet en del gange af forskellige grunde, og jeg har stort set kun positive oplevelser, lige fra de gange jeg er blevet stoppet i bil, anholdt ved festligheder eller hvor jeg har fået stjålet biler.

Giv betjentene den respekt de fortjener, så hjælper vi alle til med at rette op på tingene!

Det er meget muligt det lyder helligt, men tro mig, det er nok det sidste man kan kalde mig, jeg synes bare det er trist at folk ikke kan opføre sig ordentligt og høfligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time