Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 feb 2025, 01:01

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
de skal bar lide de lede svin.. hvorfor fanden skal det gå ud over andres ting. når sådan nogle lede hobby tyve ingen gang kan lidt håndværk. i gulvet med dem til de kalder på deres mor uden deres tænder. og når policen kommer jammen så faldt de da de forsøgte at stikke af. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Yugo Turbo skrev:
JEG LOVER AT HVIS JEG NOGENSINDE FANGER NOGEN I SÅDAN NOGET SVINSK LORT, SÅ VIL JEG GØRE HVA JEG KAN FOR AT I KAN LÆSE DET BÅDE I EKSTRA BLADET OG B.T. DAGEN EFTER!!!

I Ekstra Bladet dagen efter:
"Techno danser i KBH området tager hævn på gerningsmand som sent i aftes forsøgte at stjæle hans Yugo (ældre lille bil, som ser ud, som navn lyder). Tyven blev taget på fast gerning af ejeren som efterfølgende forsøgte ham kvalt i den, ikke elektriske rude, i føredøren. Techno danseren anklages nu for usømmelig omgang med tyv og står til 30 dage i arresten. Techno danseren, der også er tidligere frisør, men nu avanceret, udtaler til ekstra bladet, "Det var bestemt det værd at se den gasblå farve tone frem, der var bare hans held at naboen holdt fest den dag og de på netop dette tidspunkt satte Techno musik på."

Havde det været mig var jeg blevet sindsyg gal! Jeg ved ikke hvad jeg ville være parart til at gøre i sådan en situation, men måske ville jeg endda blive mere bange for mig selv end ham. Jeg ville næsten med glæde tage koncekvenserne med et hånligt smil af det Danske retssystem.

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel: !!!
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Glostrup
Man kan som sagt ikke gøre for at de snupler når de flygter!!! At de så tilfældigvis slår gebiset i stykker brækker armen og lidt andrer småting.
Det er da rent held!
At man så måske kom til at træde dem lidt i ansigtet var et uheld, da man ikke kunne nå at stoppe efter de var væltet og havde for meget fart på! :wink: Bad luck

Man kan jo ikke gøre noget ved at de har forvoldt sig selv skade!!

Lige meget hvor grim/flot ens bil er. Så er det stadigvæk noget svineri!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
jeg er helt enig i at de skulle have nogle bank.. hvis de ikke vil høre må de føle.. det er jo ingen straf for dem at komme i fængsel... det har de jo prøvet før.. det giver meget bedre at få nogle på munden.. KONTANT afregning...

det værste er at de ikke kan se hvor mange timer man har brugt på det..

alle de 1000 timer..

og så 9 minutters vandalisering

det er nok det der er det værste...

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Det mest sikre er at køre spadseren ned, det bliver man ikke straffet for hvis man overholder alle de færdselsregler der ellers er.
Man kan vel endda få gratis krisehjælp hvis det er særligt slemt.
Realistisk set hører det ind under det er bare pisse ærgeligt, og livet går videre.
Lidt som en parkeringsskade hvor dør og bagskærm er flyttet 10 cm længere ind mod midten af bilen uden nogen seddel i forruden. Det var jo kun en gl Volvo jeg ramte :twisted:
Morten

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
Har i dag været ude og bestille lidt småting til samme problem:
Min lille grimme panda havde indbrud i sidste uge, og nu gidder jeg sq ikke at mine biler er et tag-selv bord mere. Har lånt 2 gas-hardball guns af min lillebror, og har været ude at bestille nogle 6mm leje-kugler der tilfældigvis passer lige i... håber sq bare at jeg vågner og når at bruge det :twisted:
Den er grim, men den er MIN!

www.slavteren.tk

Nu i nævner tyve og hærværk.
Min morfor fortalte om en episode, på hans tidligere arbejdsplads.
Han var (sammen med min mormor) forpagter at et Truck Service Center i Rødby, hvor deres levebrød bestod af bespisning af store truckermænd med hår mellem tænderne og skuldre så brede som lastbiler.
En nat vågner en af lastbil chauførene af en forfærdelig larm.
Det viser sig at en tyv er igang med at stjæle en lastbil, med en fragt på et par millioner kroner i værdi (IT-udstyr til tyskland). Den noget overraskede lastbilchaufør vægger de andre chauføre som ligger i hver deres lastbil. Tyven opdager imens at chauførene er vågne og prøver at stikke af med lastbilen og dens dyrebare værdier. Men da chauførene opdager at lastbilen køre væk fra sovepladsen, sætter de efter den sjålne vogn i hver deres lastbil.
Efter en times fangeleg stopper tyven endelig da han har indset at han aldrig kommer væk med gevinsten.
Og lige da tyven stiger ud af af lastbilen, kommer chauførene og hiver ham ud, og smadre ham til ukendelighed, for derefter at ringe til strisserne.
Da strisserne kommer og spørg lidt overrasket over tyvens smadrede tilstand siger de alle i kår, "han faldt ud af lastbilen". Og minsandten om ikke strisserne godtog den, vel vidende om at manden ikke kunne slå sig SÅ hårdt ved et fald.
Han fortjente det sgu...og jeg for en dejlig rar fornemmelse hver gang jeg tænker tilbage på det...haha..

Titel: !
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Glostrup
det koster kun 1500kr at få kørt dem ned!

Hvis man finder ud af hvem det er!!! :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Roskilde
Det er uden tvivl noget svineri, at de har brudt ind i bilen og efterfølgende smadret den.

Det jeg har svært ved at forstå er overskiften. Hvor kommer janteloven ind i billedet?

Smoke tires
Not drugs

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Citat:
Hvor kommer janteloven ind i billedet?

At folk ikke kan li, at nogen har noget der er pænere end deres.. = nøgle hen ad siden eller noget andet klamt....

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time