Yugo Turbo skrev:
JEG LOVER AT HVIS JEG NOGENSINDE FANGER NOGEN I SÅDAN NOGET SVINSK LORT, SÅ VIL JEG GØRE HVA JEG KAN FOR AT I KAN LÆSE DET BÅDE I EKSTRA BLADET OG B.T. DAGEN EFTER!!!
I Ekstra Bladet dagen efter:
"Techno danser i KBH området tager hævn på gerningsmand som sent i aftes forsøgte at stjæle hans Yugo (ældre lille bil, som ser ud, som navn lyder). Tyven blev taget på fast gerning af ejeren som efterfølgende forsøgte ham kvalt i den, ikke elektriske rude, i føredøren. Techno danseren anklages nu for usømmelig omgang med tyv og står til 30 dage i arresten. Techno danseren, der også er tidligere frisør, men nu avanceret, udtaler til ekstra bladet, "Det var bestemt det værd at se den gasblå farve tone frem, der var bare hans held at naboen holdt fest den dag og de på netop dette tidspunkt satte Techno musik på."
Havde det været mig var jeg blevet sindsyg gal! Jeg ved ikke hvad jeg ville være parart til at gøre i sådan en situation, men måske ville jeg endda blive mere bange for mig selv end ham. Jeg ville næsten med glæde tage koncekvenserne med et hånligt smil af det Danske retssystem.
v/h christian