Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 00:39

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 28 jan 2011, 13:50 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
K-jet anlægget på en af mine biler sætter ud...

Startede med at den brændte rotoren. Fixede det på 5minutter.

Dagen efter starter bilen som den skal, kører 1km, og går momentant i stå(al træk forsvinder)

Hmm...tænding ok, masser af gnist.
Pumpe kører, og lyder normalt.

Virker som om den ingen brændstof får.

Lader man den stå 5-10min, så starter den som intet er sket, og kører max 200m.
Sådan kan man blive ved.

Gad godt vide om den kører kun på koldstartsventilen, men det tjekker jeg lige om lidt.

Nogen gode ideer?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2011, 14:54 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Suger den falsk luft?
Den kan måske have en revnet slange efter LMM.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2011, 19:05 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 13 maj 2008, 19:58
Indlæg: 35
Er den med Varmkørselsregulator ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2011, 19:12 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
ja. den har den boks med bimetalregulatoren i, hvis det er den du mener?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2011, 19:30 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 14:26
Indlæg: 310
Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
Klodstartsventilen er kun aktiv når der er kl.50 - så den kan den ikke køre 200m på, start med at kontrolere benzintrykket - det er normalt årsagen til 90% fejl på de anlæg

_________________
Mvh Kenneth

Alt under 800Nm burde være 2 takt


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2011, 19:39 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Nu bliver det skægt....

Når den laver fejlen, så forsvinder tænding også, men kommer igen efter lidt tid.

? Den var sgu ny for mig..

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2011, 19:43 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 13 maj 2008, 19:58
Indlæg: 35
Mon ikke det er TCI enheden der kortvarigt kortslutter eller noget iden stil?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2011, 21:11 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Bilen er med Hall og 7pins bosch...Jeg skal vist lige have et kig på ledningerne.

Det virker som om der både er en tændingsfejl, OG en Kjet fejl, men hvad pokker er sandsynligheden for det sker samtidigt...

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2011, 21:30 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 14:26
Indlæg: 310
Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
Mon ikke benzinpumpen slukker når tændingen forsvinder

_________________
Mvh Kenneth

Alt under 800Nm burde være 2 takt


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2011, 22:18 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
zky skrev:
Mon ikke benzinpumpen slukker når tændingen forsvinder


Jo....det pumpe relæ kan måske i virkeligheden være en fælles faktor. Mere om det imorgen.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team