I kan jo handle ved en dansk importør, hvis i leder efter begrebet garanti og reklamationsret.
Dansk lov er tydelig på det område, og tuningsdele er ikke rigtigt undtaget, selvom om det synes normal kutyme.
Alternativet er at source delene på nettet, og der kan i næppe undgå kinadele, men man kan gå efter mærkevaren og den vej få en smule "brand-garanti", uden der dog er tale om en reel reklamationsret.
Jeg har adskilt de døde bosch pumper jeg er kommet over, og de har typisk det til fælles at de dør på kavitation der splitter pumpen ad, eller æder een eller anden stor ting der passerede det filter der ikke var der.
Tændingsbanken for bensinpumper;-)
Bid mærke i at mange højttrykspumper fra K-jet areaen er specet til at skulle køre med en fødepumpe for at holde et lille fortryk på trykpumpen.
Det havde bilfabrikerne en ide med, og det var ikke for at få mere tryk eller mængde!
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!