Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 08:37

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Senior Medlem

Geografisk sted: dk
har så for 1000.gang siddet og søgt på alle mulige varenumre fra bosch mv

jeg tænker på tps og tndings muduler mv mv mv hvor dan finder man ud af hvor de har dem og hvad der sidder i de forskellige biler og hvilke andre typer og fabr. der passer

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
tps købt hos B & U 356dkr + mormor og den er fra en volvo ( magen til den der sider på gm's palle motor..) har hørt de er nemme til at brænde af derfor købte jeg en ny! (har forresten 2 stk ekstra til at ligge men det er beregnet til en anderledes aksel.. )

tændspole og tændingsmodul er nappet fra en gammel volvo og som prikken over i'et en en fin tændspole holder fra en ascona.

div bosch stik til montering af dyser tps og div sensore er nappet fra en bmw 320i der er til gården og til gaden deri.. de røg så med hjem blev adskildt og en tur i opvaskemaskinen. de gamle ben fra stikkene kan med vold og magt pilles ud og nye kan købes for 5kr stk ! og det er hun ben ikke han.!

ledningsnet kan købes hos dansk disko support (mener jeg det heder) 17 ledere + jord alle med nummer og i sort 35kr meteren (kablet bruges bla. til diskolys..

crank sensor er købt hos henrik gm sammen med luft temp sens.
vand sens fik jeg af en kammerat..

alle mine stik er klemt og derefter loddet så det burde du.!

inden montering af benene i tps stikket skal du sikre dig at den måler rigtigt for ellers kan du være så heldig at skulle klippe i dit ledningsnet..!

+ til din crank sensor skal IKKE tages fra din tændspole da der kan forkomme problemer med støj!

gør dig selv tjenesten at lodde alle samlinger og bruge krympeflex i stedet for samlemuffer!

håber det kan bruges..

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: dk
ja det kunne fint bruges

det jeg såen hovvedsageligt var efter ,var om hvordan man kan se hvlken EKS,VIS TPS de forskellige biler kører med...

nu skriver du selv lidt volvo og lidt bmw mv

jeg har 4 bmw jeg kan nappe dele af. men det er nemmere at finde divs sensorer osv når man ved lidt om dem... hvis du forstår....

vi har en meca heri byen som er så behjlpsomme at de kan finde hvad somhelst hvis jeg kan sige hvad de skal finde,,,, altså en lufttemp sensor til en bmw m5 eks.vis.....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time